کد خبر : ۱۲۳۹۹
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
این روزها همه شرکت های سرگرمی و کمپانی های تبلیغاتی، به دنبال ساخت سیستم های سرگرم کننده برای سرنشینان خودروهای آینده و خودران هستند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت کامپیوتری اینتل در حال حاضر با قدرت بسیاری در حال آماده شدن برای آینده خودروسازی دنیاست و در همین راستا قرارداد همکاری با شرکت فیلم سازی و مشهور «وارنر بروس»، خالق سری فیلم های بتمن امضا کرده است.

این قرارداد برای ساخت سیستم تفریحی پیشرفته برای خودروهای خودران در آینده است و هر دو شرکت انگیزه بسیار بالایی برای بدست آوردن سهم مطلوبی از بازار خودروهای خودران در آینده هستند. «وارنر بروس» اعتقاد دارد که رانندگان سالانه بیش از ۳۰۰ ساعت در ترافیک یا در حرکت هستند و این زمان را می توانند به تماشای فیلم، بازی یا فعالیت های سرگرم کننده دیگر سپری کنند.

البته اینتل پا را فراتر از تماشای فیلم روی شیشه جلوی خودرو گذاشته و قصد دارد در کنار این قرارداد همکاری سیستم های واقعیت مجازی را نیز برای سرگرم کردن سرنشینان گسترش دهد. برای مثال راننده ها می توانند فضای درونی خودرو را به شکل خودروی بتمن کرده و از تجربه های جدید لذت ببرند.

اینتل همچنین در ماه های گذشته قرار دادی با Mobileye امضا کرد و قرار است در کنار این شرکت سیستم های خودران و کمک راننده را تقویت کرده و بهبود ببخشد.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motorauthority.com


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران