کد خبر : ۱۲۴۶۶
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴
آخرین وضعیت راههای کشور؛
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح و اعلام کرد که امروز محورهای هراز و چالوس یکطرفه نخواهند شد.
به گزارش خودروکار، سرهنگ نادر رحمانی  درباره آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد: درحال حاضر برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس‌راهور ناجا ترافیک درچهار محور منتهی به شمال کشور پرحجم و در مقاطعی سنگین است.

او با بیان اینکه در محورهای هزار و چالوس ترافیک پرحجم است، اظهارکرد:‌ترافیک در باند شمالی آزادراه کرج - قزوین در محدوده پل فردیس تا مهرویلا نیمه سنگین است، در مسیر جنوب به شمال محور کرج-چالوس نیز  از ابتدای محور تا آدران و طول مسیر به سمت چالوس ترافیک پر حجم اما روان گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه جنوب به شمال محور هراز به سمت آمل در محدوده های آبعلی تا امام زاده هاشم و گزنک تا آبسک نیز ترافیک نیمه سنگین است، خاطرنشان کرد: گزارش‌ها حاکی از این است که در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه از زیرآب تا شیرگاه  و طول این محور نیز ترافیک پرحجم و روان است.

رحمانی همچنن از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-رشت خبرداد و افزود:  در جنوب به شمال محور قزوین-رشت محدوده مسکن مهر رودبار و قبل از منجیل ترافیک  پرحجم و روان است.

او با بیان اینکه محورهای هراز و چالوس امروز و فردا یکطرفه نخواهند شد، درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت: در حال حاضر گزارشی از مداخلات جوی در جاده‌های کشور گزارش نشده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با اعلام شماره تلفن 88255555 از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران