کد خبر : ۱۲۴۸۸
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
موتورسیکلت‌ها که زمانی یکی از وسایل نقلیه محبوب در میان مردن بودند، امروزه با پیشرفت تصاعدی تکنولوژی خودرو‌ها به سرعت محبوبیت خود را از دست داده حتی شاید تا چندین سال آینده فراموش شوند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بر اساس آمار فروش جهانی، موتورسیکلت‌ها روز به روز طرفداران خود را از دست می‌دهند به طوری که هر ماه آمار فروش کاهش میابد. این امر چندین دلیل دارد مانند: کاهش علاقه‌مندی نسل جدید به موتورسیکلت، قیمت‌ زیاد، امکانات کم برای رانندگان، هزینه‌های بیمه.

این امر موضوع اصلی یکی از نمایشگاه‌های بین المللی موتورسیکلت در کالیفرنیا آمریکا بود. موضوع اصلی که تمامی شرکت‌های موتورسیکلت سازی در این نمایشگاه بر سر آن توافق داشتند، تلاش برای جذب مخاطبان و طرفداران جدید مخصوصا در میان قشر جوان جامعه بود.

علاوه بر قشر جوان جامعه و همچنین کاهش قیمت محصولات، یکی دیگر از مواردی که امید را برای جلوگیری از فراموش شدن موتورسیکلت‌ها برای شرکت‌های سازنده زنده نگه می‌دارد، ورود موتورهای برقی فاقد آلایندگی به این صنعت است.
یکی از مقام‌های شرکت آلتا موتورز این گونه بیان کرد: "موتورسیکلت‌های برقی امید تازه‌ای به شرکت‌ها برای جذب نسل جوان می‌دهد."


مترجم خودروکار: مازیار جعفریه
منبع: RideApart
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران