کد خبر : ۱۲۴۹۳
تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۰
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت TVS جدیدترین محصول خود از خانواده آپاچی را معرفی کرد و این موتورسیکلت جدید به زودی راهی بازارهای جهانی خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت موتورسیکلت سازی هندی TVS Motor  که به واسطه تولید سری محصولات آپاچی در جهان و کشورمان ایران از محبوبیت زیادی برخورداراست، از جدیدترین عضور خانواده آپاچی با نام «Apache RR310» رونمایی کرد.

از آنجایی که شرکت های ب ام و و TVS از سال 2016 میلادی به بعد شراکت و همکاری نزدیکی با هم دارند این مدل در واقع شباهت های زیادی با مدل BMW G310R دارد و شرکت TVS در ساخت این محصول ، مدل شرکت ب ام و را اساس کار خود قرار داده و اقدام به تولید موتورسیکلتی اسپرت و تجهیز کرده است.



شرکت هندی TVS از اوایل سال 2016 میلادی نوید تولید این مدل را با نام «Akula» داده بود و حال پس از گذشت تقریبا دو سال، سر انجام موتورسیکلتی که هر ازگاهی تصاویر و اطلاعات جدیدی از آن را منتشر می کرد، را رسما با نام  Apache RR310 معرفی کرد.

این موتورسیکلت 169.5 کیلوگرم وزن دارد و از  پیشرانه ای با حجم  313 سی سی تک سیلندر  بهره می برد که قدرت 34 اسب بخار و بیشینه سرعت 27.3 نیوتون متری را در دسترس قرار می دهد. شتاب صفر تا 60 کیلومتر بر ساعت آن 2.93 ثاینه بوده و از  بیشینه سرعتی 160 کیلومتر بر ساعت برخوردار است . همچنین چراغ های آن تماما  LED  است.





شرکت TVS ابتدا این موتورسیکلت را در بازر هند عرضه می کند  و پس از آن راهی بازار اروپا خواهد کرد. البته امکان حضور این موتورسیکلت در بازار کشورمان نیز قوی است. از از رقیبان این موتورسیکلت جدید شرکت هندی  TVS می توان مدل های  Kawasaki Ninja 300 و Benelli 302R را نام برد.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: motorcular.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران