کد خبر : ۱۲۵۲۷
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸
حضور گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا در سومین نمایشگاه بین المللی خودرو شمال کشور(استان مازندران) نهایی شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، 2 گروه خودروسازی بزرگ کشور(ایران خودرو و سایپا) با حضور خود در سومین نمایشگاه بین المللی خودرو شمال کشور که از 12 تا 15 دی ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه بین المللی استان مازندران برگزار خواهد شد ضمن رونق بخشیدن به اهمیت تولید داخلی، خودروهای پسابرجامی خود را رونمایی و معرفی خواهند کرد.

استان مازندران به عنوان قطب صنعت گردشگری کشور با افزون بر 3 میلیون نفر جمعیت، دارای ظرفیت و قابلیت های مناسبی به منظور حضور و سرمایه گذاری فعالان صنعت و بازار خودرو کشور است.

براساس این گزارش، این استان شمالی کشور با 22 شهر یکی از پرجمعیت ترین استان های کشور است بطوریکه روزانه بیش از یک میلیون و 250هزار دستگاه خودرو در سطح استان تردد می کنند.

به گفته مسئولان شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق که متولی برگزاری سومین نمایشگاه خودرو استان مازندران است هدف اصلی این نماشگاه شناساندن پتانسیل های تولیدکنندگان داخلی و خارجی، ایجاد رقابت، و برقراری ارتباط مناسب میان محققان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصولات و شرکت های ارائه دهنده خدمات فنی و مهندسی است. 

سومین نمایشگاه بین المللی خودرو شمال کشور (استان مازندران) 12 تا 15 دی ماه امسال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران