کد خبر : ۱۲۵۴۵
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور از وقوع تصادف منجر به فوت در سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت که در این سانحه راننده یکی از خودروها، شرکت راه‌سازی و پیمانکار مقصر شناخته شدند.
به گزارش خودروکار، سرهنگ نادر رحمانی  در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهار کرد: در محورها قزوین-کرج از محدوده شهید کلانتری تا پل فردیس و در ادامه از پل فردیس تا گرمدره ترافیک، سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در مورد وضعیت جوی راه‌های کشور نیز گفت: محورهای کوهستانی شمال،‌ شمالی شرقی و شمال غربی کشور با توجه به برودت دما و سردی هوا لغزنده است و رانندگانی که در صبح رانندگی می‌کنند سرعت مجاز و فاصله طولی را رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

وی افزود: در محورهای استان خراسان رضوی مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی به تصادف شب گذشته دو دستگاه پژو 405 و یک دستگاه تریلی در کیلومتر 40 محور زاهدان-زابل در استان سیستان و بلوچستان اشاره کرد و گفت: در پی این سانحه چهار نفر فوت کردند. در این تصادف یکی از خودروهای پژو 405 پنجاه درصد مقصر شناخته شد و پنجاه درصد دیگر مربوط به شرکت راه‌سازی و پیمانکار به علت بی‌مبالاتی و عدم نصب تابلو و علائم جدا کننده فیزیکی در سطح راه بود.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران