کد خبر : ۱۲۵۴۶
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت دوکاتی از برنامه‎های خود برای ساخت موتورسیکلت‎های برقی تا سال 2030 میلادی خبر داد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت موتورسیکلت‎سازی ایتالیایی دوکاتی از ورود تمام کمال این شرکت به عرصه تولید محصولات برقی جهت هم سویی با برقی شدن اکثر وسایل نقلیه در جهان خبر داد و تا سال 2030 میلادی، دوکاتی نیز همچون دیگر شرکت‎های زیر مجموعه گروه خودروسازی فولکس واگن، موظف به برقی سازی محصولات خود برای وفق دادن تقاضاها با عرضه شد.

پیش از این نیز مدیر عامل گروه خودروسازی فولکس واگن آلمان «متیوس مولر» در نمایشگاه بین المللی خودرو فرانکفورت از ورود تمامی زیر مجموعه های فولکس واگن حتی شرکت موتورسیکلت‎سازی دوکاتی به عرصه‎ی تولید محصولات برقی خبر داده بود و از چشم اندازی با نام «2030» سخن به میان آورده بود.
 

به تازگی نیز «کلادیو دومنیکالی» مدیر عامل شرکت موتورسیکلت سازی دوکاتی  از پروژه محصولات برقی این شرکت با نام  «Zero»  پرده برداشته است. پروژه ای که خود او درباره آن چنین می گوید : « فکر می کنم که موتورسیکلت‎های برقی جایگاه بسیار ویژه و جذابی در آینده خواهند داشت و از این رو فعالیت های خود در زمینه‎ی تولید باطری را آغاز کرده و به زودی با محصولات برقی خود به پیشرفت در این زمینه ادامه خواهیم داد.»

کارشناسان از ورود دوکاتی به عرصه‎ی ساخت موتور‎سیکلت‎های برقی چنین تعبیر می کنند که این شرکت ایتالیایی در زمینه تولید محصولات برقی، همچون شرکت تسلا که در زمینه تولید خودروهای برقی مشهور و پیشگام است، شهره خواهد شد.



شایان ذکر است که دوکاتی، شرکت موتورسیکلت‎سازی ایتالیایی است که محصولات آن به داشتن طرح بدنه زیبا و نیز کیفیت فنی مناسب مشهورند. این شرکت از طریق زنجیره‎ زیر مجموعه‎ای پر شاخه توسط شرکت‎های لامبورگینی و آئودی به گروه خودروسازی فولکس واگن آلمان وصل شده و تحت مالکلیت این گروه خودروسازی قرار دارد.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: motorcular.com
انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران