کد خبر : ۱۲۵۵۳
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
اعداد بسیاری هر روز در دنیای خودروها جا به جا می شود اما بعضی از این اعداد بسیار شگفت انگیز هستند و توجه های زیادی را به خود جلب می کنند. این هفته به سراغ مدل های جدیدی میرویم که بعد از سال ها اجازه ورود به آمریکا را پیدا کرده اند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در این گزارش هفتگی قصد داریم مهمترین اعدادی که در طول هفته پیش، بیشتر مورد توجه رسانه ها و کارشناسان خودرویی قرار گرفته از جمله رکوردهای جابه جا شده، خودروهای جدید، میزان تولید یا وزن یک خودرو را بررسی کنیم.

44



این عدد به سانتی متر نشان دهنده قطر دیسک های کربن-سرامیکی ترمز جلو لامبورگینی اوروس است. این خودروی شاسی بلند که هفته گذشته رونمایی شد نیازمند چنین ترمزهای قدرتمندی نیز هست تا بتواند قدرت ۶۵۰ اسب بخاری پیشرانه اش را به نوعی تحت کنترل بگیرد.

1495



به تازگی گروهی از هنرمندان با استفاده از قطعات باقی مانده از فورد موستانگ های کلاسیک اقدام به تولید ساعت کرده اند که در نوع خود بسیار بی نظیر است.  تمام قطعاتی که در این ساعت به کار گرفته شده، از دل فورد موستاگ بیرون کشیده شده است. قیمت این ساعت ها از 1495 دلار آغاز می شود.

15



این عدد ظرفیت کششی فورد «سوپر دیوتی ۲۰۱۸» را به تن نشان می دهد. این خودرو با موتور 6.7 لیتری V8 با قدرت ۴۵۰ اسب بخار توانایی کشش وزن زیادی را دارد که در نوع خود بسیار جالب است. این خودرو نسبت به مدل مشابه سال گذشته تغییرات اندکی از نظر عملکرد داشته است.

11



این عدد تعداد خودورهایی را نشان می دهد که از سال 2018 واردات آن ها به بازار آمریکا آزاد می شود. این خودروها که برخی از آنان سال ها به عنوان بهترین محصولات بازار شناخته می شدند، اجازه ورود به بازار آمریکا را نداشتند ولی سال آینده این ممنوعیت به پایان خواهد رسید.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران