کد خبر : ۱۲۶۰۰
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
پورشه از جمله شرکت های خودروسازی است که به تازگی روند فعالیت های خود را به سمت حفاظت از محیط زیست برده و تلاش بسیاری برای این موضوع می کند و حالا به سمت زنبورداری هم رفته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در حال حاضر خط تولید خودروهای مختلف با مدل های الکتریکی و هیبرید پر شده اند و پورشه نیز از این قافله عقب نمانده و به سرعت در حال تلاش برای رونمایی از خودروهای الکتریکی خود است. در همین میان این خودروساز آلمان نگران انقراض زنبورها هم هست.

جمعیت زنبورهای عسل در برخی از نقاط آلمان با شدت در حال کاهش است و همین امر باعث به وجود آمدن خطرات زیست محیطی خواهد شد. به همین سبب پورشه سخت درگیر این موضوع شده و بر روی حفاظت از زنبورهای عسل سرمایه گذاری کرده است.
 


یکی از مهمترین مراکز عملیاتی پورشه در شهر لایپزیک قرار دارد. این برند خودروسازی در این شهر یک کارخانه تولید، چند محوطه تست خودرو دارد که در یکی از مراکز تست آف رود خود محلی برای نگهداری از حیوانات مختلف را ایجاد کرده است. این بخش شامل نگهداری از زنبورهای عسل می شود و در حال حاضر ۲۵ کلونی از زنبورهای عسل در این مکان ایجاد شده است.

این زنبورها عسل هم تولید می کنند که تحت برند خاصی در فروشگاه های مختلف این شهر پخش شده و می توان از آن ها به عنوان عسل های پورشه هم یاد کرد. البته این تنها فعالیت پورشه در زمینه محیط زیست نیست که پورشه در آن فعالیت می کند و در همین زمین تعدادی اسب نادر هم پرورش می دهد و یک گونه گاو در حال انقراض نیز در این مجموعه وجود دارد.



این مرکز ۱۳۲ هکتار وسعت دارد که در آن گونه های مختلف حیوانات به راحتی زندگی می کنند و خودروها نیز در کنار آن مورد آزمایش قرار می گیرند. پورشه همچنین در خط تولید خود مدل Mission E را دارد که خودرویی کاملا برقی و اسپرت به شمار می آید.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motorauthority.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران