کد خبر : ۱۲۶۰۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۹
«خودروکار» گزارش می دهد؛
شرکت‎های موتورسیکلت‎سازی در سال میلادی جدید، محصولات جدید و به‎روز شده خود را راهی خیابان‎ها می کنند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، بدون شک هرساله و با ورود به سال جدید، خیلی از علاقه مندان به دنیای موتورسیکلت منتظر عرضه‎ی مدل های جدید و به‎روز شده مورد علاقه خود از سوی شرکت های مختلف موتورسیکلت‎سازی هستند. اتقاقی که نه تنها برای صنعت موتورسیکلت سازی بلکه برای هر صنعت دیگری نیز بدین روال است.

در این گزارش به معرفی برخی محصولات جدید و به‎روز شده شرکت‎های موتورسیکلت‎سازی که در شرف عرضه به بازار در سال 2018 میلادی هستند می پردازیم؛




1)  Yamaha YZF-R15 v3.0

شرکت یاماها این محصول تک سیلندر را نخستین بار در سال 2008 میلادی با هدف عرضه در بازارهای هند و اندونزی طراحی و تولید کرد. حال این موتورسیکلت‎ساز ژاپنی در آستانه ورود به سال جدید میلادی از عرضه نسخه‎ی جدید این مدل، باز هم به صورت تک سیلندر اما برخوردار از پیشرانه 155 سی سی مجهز به سیستم VVA، مایع خنک کننده و سیستم تزریق سوخت به بازارهای جهانی خبر داده است. قدرت و گشتاوری این محصول به ترتیب 19.5 اسب بخار و 14.7 نیوتون متر است.





2) BMW G 310 R ve G 310 GS


بخش موتورسیکلت‎سازی شرکت ب ام و آلمان در سال میلادی جدید مدل های بروز شده فوق را در کلاس موتورسیکلت های نیکد یا لخت خیابانی (naked) به منظور رقابت و پیشی گرفتن از شرکت اتریشی کی تی ام (KTM)  راهی بازار می کند. مدل G 310 R نخستین بار در نمایشگاه 2016 Auto Expo معرفی شد. این محصول از پیشرانه ای 313 سی سی با توان تولید 35 اسب بخار قدرت و گشتاوری 28 نیوتون متر برخوردار است.




مدل G 310 GS هچون سری محصولات GS ب ام دارای گلگیرهای عقب بزرگ است و با چراغ های از نو طراحی شده، باک بنزین شکیل و محفظه زیر زین عرضه خواهد شد. این مدل با گزینه های رفاهی مخلف به بازار می آید که از آنها می توان به منبع برق 12 ولت، فرمان مجهز به گرمکن، سیستم ناوبری ماهواره ای و تماس تلفنی  اشاره کرد.





3) Bajaj Avenger 400

شرکت موتورسیکلت‎سازی هندی باجاج مدل Avenger را در سال 2001 معرفی و تا به امروز در حجم های مختلف راهی بازار کرده است. پس از عرضه این مدل با حجم های پیشرانه 150، 180، 200 و 220، حال شرکت باجاج در سال 2018 میلادی مدل 400 از این خانواده را راهی بازار خواهد کرد. این مدل از پیشرانه دارای حجم 373 سی سی  تک سیلندر با توان تولید 35 اسب بخار قدرت و 35 نیون متر گشتاوری برخوردار است.




4) Bajaj Pulsar SS 400

شرکت باجاج هند همچنین تحت برند  پوسلار خود، مدل فوق را  که از پیشرانه دارای حجم 373 سی سی تک سیلندر با توان تولید 35 اسب بخار قدرت و 35 نیون متر گشتاوری برخوردار است، به بازار عرضه می کند.





5) Kawasaki Ninja 400

یکی از محبوب‎ترین موتورسیکلت‎های جهان با نام نینجا به شرکت کاوازاکی ژاپن تعلق دارد. مدلی که نخستین بار در سال 1984 در خط تولید کاوازاکی قرار گرفت. از این مدل تا به امروز نسخه های بسیار زیادی در انواع تک، جفت و چهار سیلندر و البته مسابقه ای (racing)  از سوی این موتورسیکلت‎ساز ژاپنی راهی بازار شده است و در سال آینده شاهد حضور نسخه‎ی Ninja 400 در خیابان‎های جهان خواهیم بود. این مدل از حجم موتور 399 سی سی و توان تولید 45 اسب بخار قدرت و 38 نیوتون متر گشتاوری بهره می برد.
 







مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: motosikletsitesi.com
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران