کد خبر : ۱۲۶۴۰
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۷
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
فراری یکی از خودروهای بزرگ دنیاست که به تازگی جشن تولد ۷۰ سالگی خود را برپا کرده است. در همین راستا نمایشگاه های مختلفی در دنیا برگزار کرد اما جدیدترین نمایشگاه فراری با باقی آن ها فرق زیادی دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شاید در نگاه اول این طور به نظر برسد که بار دیگر فراری در یک شهر جدید محصولات گران قیمت خود را به نمایش گذاشته است اما نمایشگاه جدید این برند در لندن با دیگر رویدادهای فراری تفاوتی اساسی دارد.

این نمایشگاه بیشتر به این موضوع می پردازد که چگونه فراری روزهای سخت گذشته را پشت سر گذاشته است و در میان همه این سال ها، حالا به جایگاه کنونی خود در صنعت خودروسازی رسیده است. تمام اسناد فراری در این نمایشگاه وجود دارد و بخشی از مواردی نمایشی از دل کلکسیون های شخصی بیرون کشیده شده است.



در این نمایشگاه می توان موارد بسیار نایابی مانند ساعت های خاصی که انزو فراری شخصا به بهترین راننده های شرکت اهدا کرده بود را مشاهده کرد. همچنین ماکتی از اولین خودروی فراری به همراه تمام اسناد و مدارک و حتی نقشه های ساختمان اولیه فراری نیز به نمایش گذاشته شده است.

در بخش دیگری از این نمایشگاه می توان روند ساخت خودروها و همچنین طراحی های مدل های ابتدایی را به همراه ماکت های ساخته شده از چوب مشاهده کرد. در ادامه این نمایشگاه خودروهای افسانه ای فراری که در مسابقات مختلف برنده جایزه های جهانی شده اند نیز حضور دارند.











مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motorauthority.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران