کد خبر : ۱۲۶۶۲
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
«خودروکار» گزارش می دهد،
جدیدترین محصول چری برای بازار ایران کراس اوور تند و تیز تیگو 7 است که چهار ماه پیش طی مراسمی رونمایی به بازار کشور معرفی شد و این محصول حالا آماده تحویل به مشتریان در سراسر کشور است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تیگو 7 در حاشیه سفر خبرنگاران تخصصی حوزه خودرو ایران به چین، برای اولین بار مورد تست و بررسی قرار گرفت که به نوبه خود محصولی بسیار متفاوت و درخور توجه جلوه کرد، بخصوص در زمینه قابلیت های فنی و توان مانورپذیری.


تیگو 7 به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو به کشور راه یافت و با تکیه به طراحی کاملا به روز و متفاوت و آپشن های متنوع و بخصوص توان فنی بسیار خوب پیشرانه توربو به سرعت مورد توجه قرار گرفت.

این خودرو از پیشرانه 147 اسب بخاری 210 نیوتون.متری 1.5 لیتری توربوچارجر 16 سوپاپ بهره می گیرد. اما ماهیت اقتصادی-اسپرت دورگه تیگو 7 از گیربکس 7 سرعت دو کلاچ بسیار هماهنگ آن نشات می گیرد که باعث می شود خروجی فنی تیگو 7 به یک پدیده در میان سایر خودروهای چینی بدل شود.


تیگو 7 حدود 1.5 تن وزن دارد اما شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت آن برابر 10.9 ثانیه است در حالی که مصرف سوخت ترکیبی آن تنها برابر 6.5 لیتر در هر یکصد کیلومتر است. چری به منظور تکمیل ویژگی های مثبت تیگو 7 ویژگی های درخور توجهی را در آن عرضه کرده است که دوربین 360 درجه، سقف پانورامیک، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم مولتی مدیا با نمایشگر 9 اینچی، 6 کیسه ایمنی هوا، 5 ستاره ایمنی از موسسه C-NCAP چین و سیستم کنترل در سربالایی (HHC ) را به آپشن های رایج آن افزوده است.



تصویری که اخیرا از تیگو 7 های درحال بارگیری بر خودروبرها در سایت تولیدی مدیران خودرو در شهرستان بم دیده می شود نشان دهنده آن است که سری بعدی تیگو 7 ها برای تحویل به مشتریان روانه جای جای کشور شده اند تا مدیران خودرو به موازات اجرای تعهدات خود عمل کرده باشد.


قیمت فعلی این محصول در نمونه اکسلنت برابر با 131 میلیون و 740 هزار تومان است که تحت شرایط اقساطی متنوعی از سوی مدیران خودرو عرضه می شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران