کد خبر : ۱۲۷۰۷
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
«خودروکار» گزارش می دهد؛
خودروهایی که جهان منتظر رونمایی و عرضه آنها در سه سال پیش رو است را بشناسید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، روزشماری برای ورود به سال 2018 میلادی آغاز شده است و کمتر از چند هفته دیگر این اتفاق رقم می‎خورد. اتفاقی که همواره صنعت خودروسازی جهان برای عرضه محصولات جدید را  به تکاپو می اندازد. در سال جدید میلادی و به عبارتی سه سال پیش رو  مدل های خاص زیادی معرفی و به بازار عرضه خواهند شد که جهان چشم انتظار آنهاست.

در این گزارش قصد داریم به معرفی نوبرانه های صنعت خودروسازی جهان بپردازیم که در ادامه بخش اول آن را می خوانید؛


1) 2018 POLO SUV

محصول جدید شرکت فولکس واگن که در کلاس کراس اوور قرار می گیرد بدون شک یکی از مدل های جدیدی است که خیابان های جهان بی صبرانه منتشر حضور آن است. فولکس واگن پولو 2018 همچون مدل های گلف و آئودی A3 بر روی پلتفرم MQB ساخته شده است و در سال جدید میلادی به بازار عرضه می شود.




2) 2018 MERCEDES-BENZ A-SERİSİ

آخرین تصاویر درز کرده از مرسدس کلاس A ، از آماده بودن چهارمین نسل از این خودرو برای عرضه در سال میلادی جدید حکایت دارند. این مدل بر روی همان پلتفرم قبلی ساخته شده و تغییرات آن در طراحی بدنه و چراغ های جلو LED خلاصه می شود.





3) 2019 MERCEDES AMG GT SEDAN

شرکت مرسدس این مدل را با الهام گیری از کانسپت AMG GT konsepti  طراحی و به عنوان نسخه تولید انبوه در سال 2019 میلادی راهی بازار خواهد کرد. گرچه این مدل همچون کانپست معرفی شده در نمایشگاه خودرو ژنو از قدرت  820 اسب بخاری بهره مند نخواهد بود اما به واسطه الهام گیری از طراحی این کانسپت، ظاهری تهاجمی و زیبا به خود گرفته است.





4)  2019 TESLA PİCKUP    

شرکت تسلا روز به روز به اعضای خانواده خودروهای برقی خود می افزاید و پس از اضافه شدن کامیون برقی، حال در شرف رونمایی و عرضه خودرویی در کلاس پیکاپ قرار دارد. تسلا از این پیکاپ برقی خود تا قبل از سال 2019 میلادی رونمایی خواهد کرد و در سال 2019 شاهد حضور این خودرو در بازارهای جهانی خواهیم بود.




5)  2019 TESLA MODEL Y

تسلا موتورز که به تازگی از رودستر فوق سریع و کامیون خود رونمایی کرده است، علاوه بر پیکاپی که در سال 2019 میلادی راهی بازار می کند، قصد عرضه خودرویی شاسی‎بلند سایز کوچک به عنوان مدلی در سگمنت پایین از از سری X را دارد. این مدل جدید Y نام گذاری شده است.






6) 2019 TOYOTA SUPRA

شرکت تویوتا ژاپن پس از سالیان زیاد و توقف کامل و حتی فراموشی مدل سوپرا، حال به یکباره قصد تولید نسل جدید از این خودرو را در سر دارد و این خودرو اسپرت، که از طراحی کانسپت FT-1  نیز الهام گرفته است، یکی از مهم‎ترین  مدل هایی است که  دنیای خودرو در انتظار آن است. گفته می شود که این مدل در ماه های میانی سال 2018 معرفی خواهد شد و البته ممکن است نامی جدید برای خود اختیار کند.




7) 2019 BMW İ5

شرکت ب ام و پیرو اهداف خود برای توسعه خانواده‎ی خودروهای هیبرید و برقی ، مدل i5 را نیز به مدل های i3 و i5  ملحق می کند. این خودرو تمام برقی خواهد بود و دارای توان پیمایشی 321 کیلومتر با هر بار شارژ است.




مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: msn.com.tr
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران