کد خبر : ۱۲۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
«خودروکار» گزارش می دهد؛
یک شرکت آلمانی به یاد جنگ جهانی دوم، خودروهای مدل رنگلر 2017 را در هیبت و شکل و شمایل خودروهای جنگ جهانی دوم، در تعداد اندک به فروش می رساند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، جنگ جهانی دوم با وجود تمام تلخی‎ها و نبرد انسان با انسان، نوعی نبرد ماشین ابزار و تکنولوژی نیز بود. تکنولوژی‎ای که در ابزار آلات جنگی و حتی خودروهای مناسب برای جنگ خلاصه می‎شد.

از یکی از مدل هایی که در جنگ جهانی دوم حضور پررنگی داشت باید به خودروهای جیپ ساخته شده توسط شرکت امریکایی ویلیز اشاره کرد. خودرویی که در طول جنگ جهانی دوم به تعداد بیش از 363 هزار دستگاه از سوی این شرکت امریکایی به تولید رسید.



حال یک شرکت آلمانی با نام «Geiger Cars» برای زنده نگه داشتن یادواره جنگ جهانی دوم، اقدام به تولید 10 دستگاه جیپ رنگلر 2017 با ظاهر و شکل و شمایل خودروهای تولیدی ویلیز (در دهه چهل قرن 20 برای جنگ جهانی) کرده است.



هریک از این خودروها، که نام « Geiger-Willys» بر آنها نهاده شده است، دارای ارزشی به قیمت 68 هزاز و 900 یورو هستند و از سوی این شرکت آلمانی به فروش خواهند رسید.

این نسخه های خاص از جیپ رنگلر تماما به حالت نوستالژی به تولید رسیده اند و علاوه بر برخورداری از رنگ بدنه سبز زیتونی، از نوشته ها و لوگوی آن زمان شرکت ویلیز بر روی خودروهای جیپ نیز بهره می برند.



در زیر کاپوت این بازماندگان تازه به تولید رسیده ‎  Geiger-Willys، پیشرانه‎ای 3.6 لیتری 6 سیلندر تعبیه شده است. پیشرانه‎ای که توان تولید حداکثر 284 اسب بخار قدرت و گشتاوری 347 نیوتون متری را در اختیار خودرو قرار می دهد. قدرت تولید شده توسط این پیشرانه به واسطه‎ی گیربکس 6 سرعته دستی یا اتوماتیک به چهار چرخ خودرو منتقل می‎شود.



مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع: msn.com.tr
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران