کد خبر : ۱۲۷۶۱
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
«خودروکار» گزارش می دهد؛
خودروهایی که جهان منتظر رونمایی و عرضه آنها در سه سال پیش رو است را بشناسید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، روزشماری برای ورود به سال 2018 میلادی آغاز شده است و کمتر از چند هفته دیگر این اتفاق رقم می‎خورد. اتفاقی که همواره صنعت خودروسازی جهان برای عرضه محصولات جدید را  به تکاپو می اندازد. در سال جدید میلادی و به عبارتی سه سال پیش رو  مدل های خاص زیادی معرفی و به بازار عرضه خواهند شد که جهان چشم انتظار آنهاست.

در گزارش قبلی برخی از این خودروها را معرفی کنیم  و حال قصد داریم به معرفی مابقی نوبرانه های صنعت خودروسازی جهان بپردازیم که در ادامه بخش دوم آن را می خوانید. نوبرانه هایی که رنگ و بوی خودروهای مفهومی به خود گرفته و خیلی از آنها برای نخستین بار است که طراحی می شوند؛



8) 2020 ASTON MARTİN Mid-Engine

خودرو میلیون دلاری استنون مارتین Valkyrie به زودی برادری گران قیمت از خود را در زمره محصولات شرکت استون مارتین خواهد دید. این خودرو جدید که تا سال 2020 به بازار می آید از سبک خاصی از جایگاه پیشرانه برخوردار است و خود را برای رقابت با خودروهای موتور وسط مهیا می کند. از رقیبان اصلی این مدل باید به Ferrari 488 و McLaren 720S  اشاره کرد. از این خودرو هنوز هیچ اطلاعاتی به بیرون درز نکرده و فقط مشخص شده که طراح آن «Max Szwaj»، مهندس سابق شرکت فراری، است.




9)‌ 2020 MASERATİ GRANTURİSMO

این خودرو خاص شرکت مازراتی نزدیک به ده سال است که پس از معرفی و عرضه هنوز تجدید نسل نکرده و فقط ورژن های مختلف و به‎روز از آن به بازار آمده است. بنابر اعلام شرکت مازراتی این اتفاق تا سه سال آینده نیز رخ نخواهد داد و سرانجام نسل دوم از این خودرو کوپه اسپرت در سال 2020 میلادی معرفی و به بازار عرضه خواهد شد.



10) 2020 LOTUS ELİSE

شرکت خودروسازی لوتوس در سال 2010 میلادی بود که یک سری کانسپ جدید با نام های Elise، Evora و نام های دیگر را معرفی کرد. حال این شرکت قصد دارد نسخه ای جدید که از کانسپت 2010 Elise الهام گرفته است تا سال 2020 میلادی معرفی کند. بنابر گفته های شرکت لوتوس، این مدل جدید از نمونه اولیه که فقط در حد کانسپت بود، بسیار سبک تر و قوی تر خوهد بود.




11) 2020 APPLE CAR

بدون شک یکی از شرکت هایی که ورود آن به عرصه خودروسازی  می تواند همچون محصولات ارتباطی  باکیفیت و مطرح  اش انقلاب به پا کند، شرکت اپل است.  تا به امروز خبرهای زیادی پیرامون ساخت نخستین خودرو برقی و هوشمند اپل به گوش رسیده اما  بنابراعلام ملی امنیت  بزرگراه های امریکا، این شرکت در کنار شرکت های دیگر برای تست خودروهای خودران خود در خیابان ها درخواست مجوز کرده است و از همین رو سال 2020 را می توان به احتمال زیاد آغازی برای معرفی و عرضه ی محصولات این شرکت نام آشنا  دانست.





12) 2020 LAMBORGHİNİ SEDAN

بنابر اعلام شرکت لامبورگینی، پس از شاسی بلند جدید اوروس، این خودروساز در تدارک معرفی 4 مدل جدید است که یکی از آنها یک خودرو در کلاس سدان بوده تا لامبورگینی رسما به عرصه ی ساخت خودروهای خانوادگی ورود کرده باشد. گفته می شود که سدان جدید لامبورگینی از طراحی مدل های اوروس و هوراکان الهام خواهد کرد. پیش بینی می شود که این خودرو تا سال 2020 میلادی رسما معرفی شود.




13) 2020 FERRARİ SUV

با رونق روزا فزون خودروهای کلاس شاسی بلند در بازارهای جهانی، شرکت خودروسازی فراری نیز  از ورود خود به  عرصه ساخت خودروهاس اس یو وی  در آینده نزدیک خبر داده است. تاریخ مشخص شده برای معرفی نخستین شاسی بلند تاریخ فراری همزمان با معرفی بسیاری از محصولات جدید و به دور از انتظار شرکت های مختلف ، سال 2020 میلادی اعلام شده است.




14) 2020 OPEL GT

شرکت اوپل که به تازگی به خانواده فرانسوی پژو سیتروئن واگذار شد، در تدارک معرفی یک خودروی کوپه  اسپرت با پسوند GT است و پیش بینی می شود اوپل تا سال 2021 میلادی این خودرو را معرفی و عرضه کند.






15) 2020 PORSCHE MİSSİON E

شرکت پورشه در تکاپو برای عرضه محصولات برقی و رقابت  با شرکت تسلا امریکا است. اخبار پیرامون معرفی اولین خودرو تمام برقی پورشه  با نام « MİSSİON E» در صدر اخبار این شرکت قرار گرفته است و خط تولید این خودرو  از سال 2020 میلادی راه اندازی خواهد شد. تخمین زده می شود که این محصول از شتاب 3.0 ثانیه ای و قیمت 100 هزار دلاری برخوردار باشد.





مترجم خودروکار: فاضل سوری
منبع:msn.com.tr
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران