کد خبر : ۱۲۷۶۵
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲
مجمع هیات موسس تشکل سامانه‌های حمل‌و‌نقل هوشمند استان تهران با حضور مشاور راهبردی رییس اتاق تهران، مدیر امور تشکل‌های و مسئولیت اجتماعی اتاق تهران، رییس مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران و اعضای این تشکل در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی تهران برگزار و هیات مدیره آن انتخاب شدند.
به گزارش خودروکار، تشکل سامانه‌های حمل‌و‌نقل هوشمند استان تهران که به تازگی تاسیس شده و در اتاق تهران به ثبت رسیده است، گروهی از کارآفرینان و شرکت‌های فعال در حوزه سیستم‌های حمل‌و‌نقل هوشمند (ITS) را در خود جای داده و سابقه فعالیت برخی از آنان به بیش از دو دهه می‌رسد.

در نشست مجمع هیات مؤسس این تشکل، مدیران و صاحبان 24 بنگاه این بخش حضور یافتند و پس از تصویب اساسنامه، اعضای هیات مدیره را برای مدت سه سال انتخاب کردند.

حجت‌اله بهروز، مشاور راهبردی رییس اتاق تهران، که با انتخاب اعضای این تشکل، ریاست موقت مجمع را برعهده داشت در سخنانی بر ضرورت فعالیت تشکلی بنگاه‌های حوزه سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند تاکید کرد و یکی از ابزارهای توسعه کسب‌و‌کار در این بخش و تلاش برای رفع موانع و مشکلات را حرکت بر مسیر تشکل‌گرایی عنوان کرد.

غلامرضا ملکی، مدیر امور تشکل‌ها و مسئولیت اجتماعی اتاق تهران نیز تاسیس تشکل سامانه‌های حمل و نقل هوشمند استان تهران را گامی بلند در جهت همگرایی بنگاه‌های فعال در این حوزه و یک‌صدایی برای تحقق خواسته‌ها و مطالبه‌های قانونی آنان دانست.

در ادامه این جلسه، اعضای هیات مؤسس تشکل سامانه‌های حمل و نقل هوشمند استان تهران پس از بحث و بررسی اساسنامه این تشکل، با اکثریت آرا آن را تصویب رساندند. سپس 11 نفر از اعضا برای عضویت در هیات مدیره هفت نفره این تشکل نامزد شدند که در نهایت، محمود صفارزاده مدیرعامل پژوهشگاه حمل و نقل طراحان پارسه با 21 رأی،  ایلوش وزیری مدیرعامل شرکت کنترل ترافیک تهران با 19 رأی، فرشاد جلالی مدیرعامل شرکت مبنا فناوران رایانه با 18 رأی و سارا لطیفی رییس هیات مدیره شرکت توسعه سرمایه‌ والا با 11 رأی به عنوان اعضای اصلی و ژوبین علاقبند نایب‌رییس هیات مدیره اسنپ با 6 رأی و محمود سیادت موسوی مدیرعامل شرکت سیستم حمل و نقل و ارتباطات هوشمند با 5 رأی به عنوان اعضای علی‌البدل هیات مدیره انتخاب شدند.

همچنین با آرای اعضای این تشکل، غلامرضا مظفری با 20 رأی و جواد جعفرلو مدیرعامل ارتباطات کنترل فراگستر با 3 رأی به عنوان بازرسان تشکل سامانه‌های حمل و نقل هوشمند برگزیده شدند. در این جلسه مقرر شد که انتخابات داخلی هیات مدیره این تشکل نیز به زودی برگزار شود.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران