کد خبر : ۱۲۷۹۴
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
گروه بهمن با بهمن موتور، بهمن دیزل و سیباموتور در نمایشگاه مازندران؛
گروه بهمن با حضور در سومین نمایشگاه خودرو مازندران، دستاوردهای این گروه خودروسازی بزرگ را به نمایش می گذارد.
به گزارش خودروکار، سومین نمایشگاه خودرو استان مازندران که در مکان دائمی نمایشگاه های این استان برگزار می شود، میزبانی از گروه بهمن و برندهای زیر مجموعه آن را به قطعیت رسانده است.

گروه بهمن تعدادی از برندهای مطرح خودرویی در حوزه خودروهای سواری، پیکاپ و کار و تجاری را در اختیار دارد که از برند "هاوال" می توان به عنوان جدیدترین برند این گروه نام برد که در دومین نمایشگاه خودرو تهران رسما رونمایی و معرفی شد.

در سومین نمایشگاه خودرو مازندران که از 12 تا 15 دی ماه برگزار می شود، شاهد حضور برندهای  FAW، هاوال، مزدا، بسترن و ایسوزو از گروه خودروسازی بهمن خواهیم بود که شرکت های سیباموتور، بهمن موتور و بهمن دیزل به عنوان شرکای تجاری این برندها در ایران به ارائه محصولات آن در نمایشگاه خودرو مازندران خواهند پرداخت.

گروه بهمن البته شرکت ایران دوچرخ را نیز در زیرمجموعه خود دارد که احتمال نمایش موتورسیکلت های تولیدی این شرکت در نمایشگاه مازندران نیز وجود دارد.

سومین دوره نمایشگاه خودرو مازندران که در این استان 3 میلیون نفری شمال کشور برگزار می شود، از ساعت 16 تا 22 روزهای 12، 13، 14 و 15 دی ماه امسال و در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان مازندران(قائمشهر- جنب پل تلار) میزبان بازدیدکنندگان و علاقه مندان خواهد بود.

شرکت مدیریت رویداد و نمایشگاه رونق مجری برگزاری سومین نمایشگاه خودرو مازندران است.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران