کد خبر : ۱۲۸۳۴
تاریخ انتشار : ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
سوپرخودروها، محصولاتی خاص به شمار می آیند که در تعداد محدود تولید می شوند و ارزش بالایی دارند حال شما فرض کنید یک خودروساز اقدام به تولید سوپرخودرویی منحصر به فرد کند که تنها ۱ نمونه از آن وجود دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، پاگانی که به تولید خودروهای خاص شهرت دارد، اقدام به تولید یک سوپرخودرو بسیار خاص کرده تنها ۱ نمونه از آن ساخته شده و محصول مشابه دیگری از آن به تولید نخواهد رسید.

این مدل خاص از پاگانی، «هیورا لمپو» نام گذاری شده است. لمپو در زبان ایتالیایی به معنای رعد و برق است و به نظر می رسد نام مناسبی برای یک خودروی سریع و خشن باشد. رنگ بدنه این خودرو از دوطیف رنگ قرمز و سفید تشکیل شده که یادآور فیات «توربینا» مدل ۱۹۵۴ است.



شاید تعجب آور باشد که چرا پاگانی باید خودرویی بسازد که یادآور یک خودرو از برند فیات باشد. مشتری که این مدل خاص را سفارش داده است «لپو الکان» نام دارد که نوه مدیرعامل سابق فیات یعنی «جیانی آنلی» است. برای ساخت این خودروی منحصر به فرد از میزان زیادی فیبر کربن استفاده شده تا وزن پایین تری داشته باشد به علاوه برای طراحی داخلی آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده است.



البته از نظر عملکرد و قدرت تفاوتی میان این خودرو و مدل استاندارد وجود ندارد. «هیورا لمپو» از یک پیشرانه 6 لیتری توربو دوقلو V12 استفاده می کند. این خودرو در بهترین حالت می تواند ۷۲۰ اسب بخار تولید قدرت کند.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع :
motorauthority.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران