کد خبر : ۱۲۸۹۶
تاریخ انتشار : ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۹
«خودروکار» گزارش می دهد؛
خودروهای ایمن و 5 ستاره‎ی جهان، که در خیابان‌های کشورمان نیز دیده می شوند یا در شرف عرضه هستند، را بشناسید.
به گزارش خبرنگار خودروکار، موسسه بررسی امنیت خودرو اروپا، «یورو انکپ» در سال 2017 میلادی سال پر کاری را پشت سر گذاشت و در هر سری از تست‎های خود، خودروهای جدید بسیاری را مورد ارزیابی های امنیتی قراد داد. در حال حاضر این موسسه یکی از مهمترین تعیین کنندگان سطح ایمنی خودروهای موجود در بازار اروپا به شمار می رود که نتایج اعلامی از سوی آن در سراسر جهان معیار معتبری برای مقایسه و بررسی میزان امنیت خودروهاست.

حال در این گزارش قصد داریم ایمن‎ترین خودروهای سال 2017 که در تست‎های یوروانکپ موفق به کسب 5 ستاره ایمنی شده اند و در بازار کشورمان نیز دیده می شوند یا احتمال عرضه آنها قوی است را معرفی کنیم؛


DS 7 Crossback

این خودرو لوکس‎ترین شاسی‎بلند فرانسوی حال حاضر جهان شناخته می شود و در دومین نمایشگاه خودرو تهران از سوی شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی دی اس فرانسه در ایران به نمایش گذاشته شد تا نوید حضور قریب الوقوع آن در جاده های ایران داده شود.




Toyota C-HR

این شاسی‎بلند هایبرید تویوتا در غرفه ایرتوتا در دومین نمایشگاه خودرو تهران رخ نمایی می کرد و نمونه بنزینی آن در خیابان های ایران در تردد است.



Renault Koleos

این خودرو شاسی بلند رنو چند سالی است که از سوی شرکت نگین خودرو در بازار کشورمان عرضه می شود و مدل های بروز آن نیز در خیابان های کشورمان به چشم می خورند.



Hyundai i30

محصولات هیوندای در ایران با نام شرکت کرمان موتور نیز شناخته می شوند و محصولات خانواده‎ i این خودروساز کره ای در خیابان های کشورمان به کررات دیده می شوند.



Citroen C3 Aircross

این مدل به عنوان نخستین محصول مشترک شرکت‎های سایپا و سیتروئن فرانسه در کارخانه کاشان تولید و به زودی در خیابان های کشور جولان خواهد داد.



Honda Civic

هوندا سیویک یکی از مشهورترین محصولات شرکت هوندا است که نه تنها در بازار ایران بلکه در اکثر بازار های جهان رؤیت می شود. پای نسل جدید سیویک هنوز به بازار کشور باز نشده است.



BMW X3

این خودرو یکی از شاسی‎بلند های مورد علاقه دوستداران ب ام و در ایران به شمار می رود و همواره دربازار کشور در دسترس است. هنوزنسل آخر آن به کشور راه نیافته است.




Toyota Yaris

محصولی از شرکت تویوتا ژاپن که سال ها است در نسخه‎های هاچبک و سدان از سوی شرکت ایرتویا به بازار ایران عرضه شده است.




kia Rio

مدل کیا ریو از نسل قدیمی گرفته تا نسل جدید در بازار کشورمان موجود است و ورود نسخه‎ی 2017 از آن نیز به خیابان های کشورمان امری غیر قابل دسترس نیست.



Volvo XC60

شاسی‎بلند ایمن شرکت ولوو  یکی از ایمن‎ترین خودروها در تست‎های یوروانکپ به حساب می‎آید و در بازار کشور هم عرضه می شود.



Volvo S90


این مدل از ولوو که یکی لوکس‎ترین سدان های جهان به شمار می رود، در نمایشگاه خودرو تهران از سوی شرکت داتیس خودرو و تحت ورژن هایکو معرفی شد و به زودی به بازار کشور وارد خواهد شد.



BMW 5 Series

یکی از محصولات سدان پر طرفدار ب ام و در بازار کشورمان است و همواره مدل های جدید آن نیز در بازار عرضه می شود.





گزارشگر خودروکار: فاضل سوری
منبع: euroncap.com
انتهای پیام/


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۲۰:۴۳
0
0
ولوو واقعا بی عیب و نقص واقعا باید جلوش تعظیم کرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران