کد خبر : ۱۲۹۴۰
تاریخ انتشار : ۰۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۰
شرکت خودروسازی ب ام و (BMW) آلمان قصد دارد تعداد خودروهای الکتریکی و هیبرید تولیدی خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی دو برابر کند.
به گزارش خودروکار، هارالد کروگر – مدیر ارشد اجرایی شرکت خودروسازی بی ام و – در مصاحبه ای با گزارشگر مجله هفتگی WirtschaftsWoche آلمان اعلام کرد که این خودروساز تصمیم گرفته است تعداد خودروهای برقی و هیبرید تولیدی خود را تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی دو برابر کند و به عبارتی دیگر، تعداد فروش خودروهای الکتریکی و هیبرید خود را ۵۰۰ هزار دستگاه افزایش دهد.

وی در این خصوص گفت که در سال آینده (۲۰۱۸ میلادی)، تحویل خودروهای برقی و الکتریکی به تعداد قابل ملاحظه و چشمگیری افزایش خواهد یافت.

این غول خودروسازی آلمانی که در صنعت تولید انبوه خودروهای پاک برقی همواره پیشرو و پیشگام بوده است در سال ۲۰۱۳ میلادی یک مدل هاچ بک به نام آی ۳ را تولید کرد اما در فروش آن به موفقیت چندانی دست نیافت.

اما این امر باعث نشد که بی ام و از استراتژی های خود برای فعالیت و تولید انبوه خودروهای برقی دست بردارد بلکه موجب شد در سپتامبر سال جاری میلادی از ۱۲ مدل خودروی تمام الکتریکی با توان پیمایش ۷۰۰ کیلومتر، معرفی و رونمایی کند. این مدل های تمام برقی ساخت بی ام و قرار است تا سال ۲۰۲۵ میلادی روانه بازار شده و در دسترس کاربران و مصرف کنندگان قرار گیرد.

این خودروساز آلمانی روز دوشنبه اعلام کرد که هدف بی ام و برای فروش جهانی خودروهای برقی و الکتریکی در سال ۲۰۱۸، میزان ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو است که طبق آمار منتشر شده تقاضای کشورهای اروپای غربی و ایالات متحده آمریکا برای خرید خودروی برقی و پاک بسیار بیشتر از سایر کشورهای جهان است.

منبع:ایسنا

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران