کد خبر : ۱۳۱۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۴
معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آخرین وضعیت طرح ترافیک در سال ۹۷ ، گفت: کلیات طرح به تایید اعضای کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر تهران رسیده است و به زودی نتیجه نهایی اعلام می‌شود.
به گزارش خودروکار، محسن پورسیدآقایی با اشاره به جلسات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اعضای کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران اظهار کرد: این جلسات به صورت منظم برگزار می‌شود و در حال حاضر نیز موضوع طرح ترفیک و بازنگری آن مطرح است.

وی تصریح کرد: معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران در این جلسات نظرات خود را در خصوص اجرای طرح ترافیک به شیوه جدید در سال آینده اعلام کرده است و اعضای کمیسیون نیز نظرات خود را مطرح کرده‌اند اما هنوز به جمع بندی نرسیده‌ایم.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران بیان کرد: تلاش می‌شود تا هفته‌های آتی نتیجه بازنگری طرح ترافیک به پایان برسد و ما بتوانیم این طرح را در سال آینده اجرا کنیم.

پورسید‌آقایی با بیان اینکه اجرای طرح ترافیک با شیوه و روش جدید قطعا باید به تصویب شورای شهر تهران و در نهایت به شورای عالی ترافیک برسد، گفت: تا این لحظه تصمیم جدیدی نگرفته شده است.

وی اضافه کرد: اعضای کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران نظرات خود را در خصوص طرح اشاره شده مطرح کردند و با کلیات طرح موافق هستند و آن را به تصویب رسانده‌اند؛ به زودی وارد جزئیات طرح خواهیم شد و امیدوارم با همکاری اعضای کمیسیون طرح ترافیک با شیوه جدید در سال آینده اجرا شود.

منبع: تسنیم
انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران