کد خبر : ۱۳۱۶۲
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۶
«خودروکار» خبر می دهد؛
سازمان توسعه تجارت مهلت ثبت سفارش خودروهای ۲۰۱۶ را تا پایان مهلت اداری امروز تعیین کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در اطلاعیه سایت ثبتارش آمده است که متقاضیان ثبت سفارش خودروهای سواری مجاز ۲۰۱۶ تا پایان وقت اداری امروز باید نسبت به پرداخت کارمزد و دریافت کد ۸ رقمی اقدام نمایند.





علی علی آبادی فراهانی،مدیرکل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت در این خصوص عنوان کرد: ثبت نام در سایت ثبت سفارش خودرو از امروز ساعت 9:30 صبح آغاز شده است.

او افزود: مصوبه ابلاغی دیروز هیأت وزیران در مورد واردات خودروهای سواری، تکمیل آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو مصوب سال 1382 و اصلاحات آن بود.

علی آبادی فراهانی ادامه داد: ماده (13) تا (17) به آیین نامه مذکور اضافه شده است، در ماده (13) تأکید شده که واردات خودرو منوط به داشتن نمایندگی رسمی و زیرساخت‌های لازم برای ارایه خدمات پس از فروش است.

مدیرکل مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت بیان کرد: واردات توسط اشخاص حقیقی و حقوقی غیر نماینده در صورتی که با نمایندگان رسمی قرارداد ارایه خدمات پس از فروش منعقد کنند، امکان پذیر است.

او  همچنین افزود: بر اساس ماده 7 آیین نامه ضوابط فنی واردات خودرو مصوب اسفندماه 95 هیأت وزیران،  خودورهای وارداتی که از سال ساخت آن‌ها کمتر از یکسال گذشته است نیز امکان ثبت سفارش دارند، امروز دهم دی ماه که آخرین روز سال میلادی 2017 محسوب می شود، آخرین فرصت ثبت سفارش خودروهای با سال ساخت 2016 است.

علی آبادی در پایان تصریح کرد: متقاضیان ثبت سفارش این گونه خودروها تا پایان وقت اداری امروز نسبت به انجام مراحل ثبت سفارش اقدام کنند، دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت مساعدت و همکاری لازم را در این خصوص به عمل می‌آورد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران