کد خبر : ۱۳۲۰۴
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
بر اساس ارزیابی های شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران صورت گرفت:
مراسم تقدیر از راهبران برتر قطارهای شرکت حمل و نقل ریلی رجا بر اساس ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران با حضور مدیران عامل شرکت رجا و شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران برگزار شد.
به گزارش خودروکار، اشکان گلپایگانی مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در این جلسه شرکت رجا را سازمانی پیشرو در سرلوحه قراردادن شاخص های کیفی و هماهنگی گروه‌های زیرمجموعه در این زمینه برشمرد و با اشاره به اهمیت و جایگاه شاخص رضایت ملی در سطح جهان عنوان کرد: تغییرات این شاخص در یک کشور می تواند بر میزان رضایت ملی آن کشور تاثیر داشته و تضعیف و یا تقویت کننده ی توجه و اعتقاد مردم به امور اجرایی باشد.

وی در خصوص ارزیابی های انجام شده در زمینه حمل و نقل ریلی گفت: در راستای رسیدن به مدل‌های بین‌المللی در نظر است به مرور زمان، ارزیابی‌ها سخت‌تر و شاخص‌های کیفی جدی‌تر شود.

محمد رجبی، مدیرعامل شرکت رجا نیز در خصوص لزوم توجه به شاخص های کیفی ارائه خدمات در مقوله حمل و نقل ریلی و تاثیر آن در رضایت مسافرین گفت: با توجه به نزدیک بودن بهای بلیط‌ قطار و هواپیما، باید در نظر داشت که افزایش شاخص‌های کیفی منجر به ارتقای رضایت مسافران و استقبال آنها از سیستم حمل و نقل ریلی می شود.
براساس ارزیابی های صورت گرفته توسط شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، 8 شرکت راهبر قطارهای رجا رتبه بندی شدند که شرکت سیمرغ آهنین، به عنوان شرکت برتر این ارزیابی‌ها شناخته شد و شرکتهای آهودشت غزال، چرخ ریل، ماربین و راهیان عصردایا با دریافت ۳ستاره از ISQI در رده دوم قرار گرفتند.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران