کد خبر : ۱۳۳۰۸
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
گزارش «خودروکار» از نمایشگاه خودرو مازندران (10)
شرکت سایپا به عنوان دومین خودروساز بزرگ کشور، تقریبا 90 درصد سالن افرا را در اختیار خود در آورده است تا به نوعی در کنار دگر رقیب ملی خود یعنی ایران خودرو، از دیدگاه قدرت حضور رقابت کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سالن افرا نمایشگاه خودرو قائم شهر به لطف حضور پررنگ سایپا کاملا به رنگ نارجی در آمده است.


به واسطه فضای محدود این نمایشگاه، سایپایی ها با تمامی زیرمجموعه ها و محصولات قراردادهای مختلف خود در یک جمع واحد گرد هم آمدند. از این رو غرفه سایپا دربرگیرنده محصولات خود سایپا از جمله تازه ترین و جالب توجه ترین محصولات یعنی کوئیک است که به شکل تعجب آوری کاملا به دور از دسترس مردم و بر سکویی قرار دارد که دور آن با شیشه محصور شده است.



این نوع چیدمان تازگی ندارد اما سوال آن جا است که کوئیک به عنوان یکی از جنجالی ترین و خوش بازار ترین محصولات خودرویی کشور چرا باید خارج از دیدرس شرکت کنندگان قرار بگیرد؟ کوئیک خودرویی است که بازار مدتها است انتظار ورود آن را می کشد و بدون شک خریداران بسیاری تمایل دارند تا پیش از خرید حداقل آن را از نزدیک تماشا کنند و یا پشت فرمان آن بنشینند.



خوشبختانه با سایر محصولات با این حجم از حساسیت برخورد نشده است. به همین دلیل سایر محصولات جذاب برای بازار ایران از جمله سیتروئن C4، چانگان CS75 و CS95 در کنار محصولات شرکت پارس خودرو از جمله وانت ریچ و ساندرو استپ وی، برلیانس و آریو در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.



در میان محصولات گروه خودروسازی سایپا کوئیک، سیتروئن C4 و چانگان ها به مراتب بیشتر از سایر محصولات جلب توجه می کنند در حالی که میل خرید بیشتر مشتریان به سمت ساندرو و برلیانس است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۶/۱۰/۱۶ - ۱۱:۵۵
0
0
از دم همه چینی
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران