کد خبر : ۱۳۴۳۱
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
مدل جوان پسند هیوندای امسال چهره جدیدی به خود گرفته و وارد بازار خواهد شد. طبق آخرین تصاویر منتشر شده به نظر می رسد که باید منتظر یک طراحی داخلی بسیار خاص باشیم.
به گزارش خبرنگار خودروکار، هیوندای به تازگی تعدادی تصویر جدید را از نسل آینده ولوستر منتشر کرده است. از نظر طراحی بدنه که پیش از این هم شاهد چند تصویر بودیم اما در میان عکس های جدید نشانه هایی از طراحی داخلی خودرو نیز به چشم می خورد.

برخلاف دیگر عکس ها، طراحی داخلی به صورت واقعی به نمایش در نیامده و تنها تصویر رندر شده ای از طراحی های اولیه است اما به راحتی می توان تفاوت های عمده آن با نسل حاضر را متوجه شد. رنگ بندی‌های جدید که شامل قرمز و خاکستری هست نشان از جوان تر شدن این مدل دارد.



پیش از این هیوندای در تبلیغات قبلی خود چهره نسل اینده این مدل را به خوبی نشان داده بود ولی کاملا مشخص است که از نظر طراحی بدنه تفاوت زیادی نسبت به مدل قبلی نداشته و تمام تمرکز برای طراحی داخلی استفاده شده است.



این مدل به احتمال زیاد یک پیشرانه مشابه با الانترا GT دارد که ۲ لیتری با قدرت ۱۶۱ اسب بخار خواهد بود. همچنین در دو صورت ۶ سرعته دستی و اتوماتیک وارد بازار خواهد شد. آنهایی که به دنبال قدرت بیشتر هستند می توانند مدل توربوشارژ ۱.۶ لیتری با قدرت ۲۰۱ اسب بخاری را که با گریبکس هفت سرعته دوکلاچه اتوماتیک وارد بازار خواهد شد خریداری کنند.

طبق اخبار منتشر شده هیوندای یک سری N‌ از ولوستر را نیز در دست اقدام دارد که پیشرانه ۲ لیتری توربوشارژر با قدرت ۲۴۲ اسب بخار در مدل استاندارد و ۲۷۱ اسب بخار در مدل فول خواهد داشت. هنوز زمان دقیق رونمایی از این خودرو مشخص نشده اما به احتمال زیاد باید در نمایشگاه خودرو آمریکای شمالی منتظر آن باشیم.


مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com


انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران