کد خبر : ۱۳۴۵۰
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
خودروکار گزارش می دهد؛
سیبا موتور با همکاری خودروسازی FAW چین توانسته محصولات متنوعی را از جمله کمپرسی ها و کشنده ها را به کشور وارد کند و به فروش موفقی نیز در این زمینه دست یافته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، سیباموتور یکی از شرکت های زیرمجموعه گروه بهمن است و جزء شرکت های برتر و پیشتاز در زمینه خودروهای تجاری محسوب می شود. این شرکت قصد دارد با بهره گیری از فرصت های خود در حوزه صنعت خودرو و همکاری با شرکت های بزرگ خودروسازی بین المللی، به یکی از بزرگترین شرکت های وارد کننده و مونتاژ کننده محصولات شرکت فاو تبدیل شود.

با توجه به این که شرکت سیباموتور تمرکز خود را بر روی محصولات فاو گذاشته است  و به دلیل این که محصولات این برند از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است، استقبال گسترده ای از محصولات این شرکت در ایران شده است. شرایط فروش مختلفی از سوی سیبا موتور برای محصولات تجاری فاو در ایران اعلام شده است و از این بین کشنده های جفت محور و تک محور فاو تکمیل ظرفیت شده اند اما همچنان امکان خریداری شاسی کامیون کمپرسی این برند با قیمت 309 میلیون و 900 هزار تومان وجود دارد. در این طرح فروش مبلغ 154 میلیون و 950 هزار تومان به عنوان پیش پرداخت در نظر گرفته شده است و موعد تحویل ماه دی خواهد بود.
این شاسی کامیون از پیشرانه 11 لیتری 420 اسب بخاری با حداکثر گشتاور 1900 نیوتن متر بهره می برد و حداکثر وزن مجاز بار ناخالص این شاسی کامیون 26000 کیلیوگرم است. ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که این شاسی کامیون از گیربکس دستی ساخت آلمان بهره می برد.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران