کد خبر : ۱۳۴۷۳
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۲
خودروکار گزارش می دهد؛
پس از این که مدت ها از معرفی شاسی بلند جدید توسط میتسوبیشی گذشت، با توجه به این که بازار خودروهای کراس اوور در سال های اخیر داغ شدن بود این خودروساز ژاپنی نیز کراس اووری مدرن و جدید را در اواخر سال 2017 رونمایی کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، اکلیپس کراس نام خود را از کوپه جذاب این برند گرفته است که برای پر کردن جای خالی بین نسخه اسپرت و نسخه بزرگتر اوتلندر طراحی شده است. با توجه افزایش طرفداران کراس اوورها، میتسوبیشی که در سال های قبل به وسیله اوتلندر و ASX وارد بازار شده بود اقدام به تولید کراس اووری با طراحی جذاب و خاص کرد که می تواند رقیب سرسختی برای کراس اوورهای محبوب بازار باشد.


طراحی
با نگاه به اکلپس کراس به سرعت متوجه طراحی خاص و استفاده از خطوط شکسته و کشیده گسترده در آن می شویم که باعث ایجاد چهره ای عضلانی، تهاجمی و در عین حال به روز شده است. سقف اکلیپس کراس به گونه ای شیب دار طراحی شده است که باعث ایجاد چهره ای منحصر به فرد شده است و حس حرکت یا شناور بودن سقف را به بیننده می دهد. در نمای عقب این خودرو نیز چراغ ها طراحی جذابی داشته و به صورتی در ستون ها کار شده که یک نوار ال ای دی نیز قسمت چپ را به راست متصل کرده است.


کابین و امکانات رفاهی
کابین اکلیپس نیز همانند ظاهر این خودرو از طراحی اسپرتی برخوردار است که با اضافه کردن قسمت های فلزی نقره ای و مشکی جذابیت دو چندانی به آن افزوده شده است. میتسوبیشی برای اکلیپس کراس در بحث امکانات رفاهی سنگ تمام گذاشته است و از جمله امکانات رفاهی این خودرو می توان به مانیتور لمسی بزرگ 7 اینچی، دوربین 360درجه، هدآپ دیسپلی و انواع سنسورهای حرکتی اشاره کرد.


مشخصات فنی
نسخه استاندارد اکلیپس کراس از پیشرانه 1.5 لیتری بنزینی توربوشارژ بهره می برد که حداکثر توان 161 اسب بخار توان را تولید می کند. این توان از طریق جعبه دنده 8 سرعت CVT به محورها منتقل می شود بدین معنی که سیستم 4WD برای این خودرو در نظر گرفته شده است. 


جمع بندی و زمان عرضه
پیش بینی می شود که با ورود اکلیپس کراس به ایران، رقابت سختی میان کراس اوورها ایجاد شود و با توجه به امکانات مناسب، مشخصات فنی قابل قبول و طراحی جذاب، این خودرو فروش موفقی را تجربه کند. زمان عرضه این خودرو همچنان مشخص نیست اما در آینده این خودرو توسط آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران به کشور وارد خواهد شد.

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران