کد خبر : ۱۳۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
پورشه سال هاست که به تولید مدل 911 مشغول است و در این مدت قدم بزرگی در مسیر تغییر چهره این خودرو بر نداشته و اعتقاد دارد که آن همانطوری که هست مجبوبیت دارد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، ثبات در طراحی مدل 911 در طول تاریخ باعث شده تا این چهره به یکی از خاص ترین چهره ها در میان خودروهای دنیا تبدیل شود به طوری که امروزه می توان آن را از چند ده کیلومتری هم به درستی تشخیص داد. به سبب این چهره خاص و یکتا، طراحی کردن خودرویی خارج از فضای گفته شده بسیار جرات می خواهد.

«آلان دروسیر» کسی است که این جرات را به خرج داده و تغییرات اساسی در چهره این خودروی خاص ایجاد نموده اما تا این لحظه تنها تصاویری از پشت این خودرو را منتشر کرده است. در این تصویر رندر شده به خوبی می توان تغییرات را احساس کرد و زیبایی احتمالی این خودرو را مشاهده نمود.

به نظر می رسد که در قسمت درب ها شاهد فشردگی هستیم و همچنین جلوی خودرو نیز خمیدگی بیشتری پیدا کرده است با این حال کارشناسان بسیار مشتاق دیدن تصاویری از جلوی این خودرو هستند که به زودی منتشر خواهد شد.



این فرد را شاید برخی از علاقمندان به پورشه به خوبی بشناسد چرا که وی چند ماه پیش طرح جالبی در مورد یک خودرو مسابقه ای پورشه به نام مدل 908 ارائه کرده بود که در نوع خود بسیار منحصر به فرد بود و جالب اینجا است که عده ای از علاقمندان به این برند طرح وی را ساخته و مدل اولیه آن را ایجاد کردند که بسیار بی نظیر بود.

شاید به نظر برسد که این فرد یکی از کارمندان پورشه است که علاقه خاصی به کارهای خودش دارد اما اینگونه نیست چرا که وی یک طراح در گروه خودروسازی«چری» است. با این حال به تازگی پورشه برای این فرد ایمیل های حمایتی ارسال کرده و احتمال دارد به زودی به این کارخانه بزرگ بپیوندد و شاهد محقق شدن خودروهای زیباتری باشیم.  

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران