کد خبر : ۱۳۵۲۸
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۲
معظمی با اشاره به وظیفه سیاستگذاری دستگاه های حاکمیتی گفت : در ادغام این صنعت باید ابتدا سیاست کلی و خط مشی مشخص شود و سپس بر اساس آنها چارچوب هایی گذاشته شود که قابل دفاع و اجرایی باشند.
به گزارش خودروکار،‌ رئیس هیات عامل ایدرو در جلسه بررسی راهکارهای ارتقاء صنعت قطعه سازی با حضور اعضای انجمن قطعه سازی و برخی از مسئولان این صنعت ، تصریح کرد : ادغام قطعه سازان نیازمند تعریف مدل توسعه ای از صنعت قطعه سازی برای ارتقا این صنعت و رسیدن به تکنولوژی های روز دنیاست .

منصور ‌معظمی با اشاره به رده بندی قطعه سازان و ادغام آن ها گفت : تی رینگ نباید رنکینگ باشد و هدف از آن ارتقا کیفیت محصولات قطعه سازان و حل مشکلات آن ها و خودرو سازان است.

معاون وزیر صنعت ، معدن و تجارت افزود: هر گاه در مسئله ای ندانیم چه می خواهیم نمی توانیم چاره اندیشی درست داشته باشیم ، بنابراین اگر در این صنعت نتوانیم سیاست و خط مشی درستی را پی ریزی کنیم ، نمی توانیم تولید محصولات با کیفیت و در حد رده جهانی و رقابت پذیر داشته باشیم .

وی با اشاره به وظیفه سیاستگذاری دستگاه های حاکمیتی گفت : در ادغام این صنعت باید ابتدا سیاست کلی و خط مشی مشخص گردد و سپس بر اساس آنها چارچوب هایی گذاشته شود که قابل دفاع و اجرایی باشند.

رئیس هیئت عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران با اشاره به مزیت ها ، چالش ها و مشکلات پیش روی این تصمیم اظهار داشت : اگر اصول و چارچوب درستی تعیین شود، قطعه سازان کوچک که سرمایه های ملی کشور هستند ، از حرکت باز نمی ایستند و زمینه های رشد آن ها نیز فراهم می شود .

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران