کد خبر : ۱۳۵۶۲
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
مدیرعامل نگین خودرو مطرح کرد:
مدیرعامل نگین خودرو از افتتاح مرکز تخصصی تست خودرو خبر داد و گفت: این مرکز به صورت کاملا مدرن و با انطباق بر استانداردهای روز جهانی ساخته شده و در شرق تهران قرار دارد. این مرکز مخصوص خودروهای رنو و تویوتا است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، جمشید حسینی در حاشیه افتتاح مجهزترین تعمیرگاه نگین خودرو در غرب تهران، در نشستی خبری اظهار کرد: سال گذشته تمرکز ما بر حوزه فروش و تدوین سیاست ها هوشمند در این حوزه بود اما امسال سیاست ما، در کنار حفظ سهم اصلی بازار، توسعه خدمات پس از فروش ناب است. سرمایه گذاری عظیمی در این بخش صورت گرفته تا خدمات پس از فروش متمایز و متفاوت داشته باشیم.

او ادامه داد: ساری، زنجان، قزوین و تبریز به زودی شاهد افتتاح مراکز خدمات پس از فروش پیشرفته ما خواهند بود.

حسینی با اشاره به انبار قطعات نگین خودرو، تصریح کرد: انبار قطعات ما در مساحتی 6 هزار متر مربعی ساخته شده و همین موضوع موجب شده که سرویس ریت قطعات ما 95 درصد باشد در حالیکه سرویس ریت تویوتا ژاپن 86 درصد است و رسیدن به عدد 95 نیازمند سرمایه گذاری وسیعی بود.

مدیرعامل شرکت نگین خودرو با اشاره به بالا رفتن تعرفه واردات خودرو، گفت: در بازار به گونه ای عنوان می شود که شرکت های واردکننده قیمت ها را بالا برده اند که این موضوع منصفانه نیست چرا که براساس تعرفه 72 درصد هزینه ما افزایش داشته و افزایش قیمت به معنای این نیست که شرکت ها قیمت را بالا برده اند، اکنون بسیاری از شرکت ها محصولات خود را با همان بهای تمام شده به فروش می رسانند.

او تاکید کرد: در شهریور ماه هزینه اسقاط ما دوبرابر شد و از سوی دیگر نرخ ارز از ابتدای سال تا کنون 42 درصد افزایش داشته، همه این عوامل بر بهای تمام شده خودروی وارداتی تاثیر گذار است. حالا در این شرایط به ما حمله می کنند که گرانفروشی می کنیم اما کسی عوامل این افزایش قیمت را بررسی نمی کند.

حسینی در پاسخ به پرسش خودروکار، مبنی بر اینکه با توجه به اینکه تعرفه های افزایش داشته و حجم بازار وارداتی ها کوچکتر شده، آیا نگین خودرو همچنان رتبه اول واردات را خواهد داشت؟ تصریح کرد: سهم اول بازار وارداتی ها متعلق به نگین خودرو خواهد بود و ما این رتبه را به هیچکس واگذار نخواهیم کرد.

مدیرعامل نگین خودرو با تاکید براینکه این شرکت تاکنون یک دستگاه خودرو را با تعرفه قدیم ترخیص نکرده که با تعرفه جدید بفروشد، اظهار کرد: جو بازار علیه شرکت های واردکننده است در حالیکه حاشیه سود ما براساس قانون بیشتر از 7 درصد نمی تواند باشد.

او در پاسخ به اینکه آیا در رده قیمتی 200 میلیون تومان محصول جدیدی وارد خواهد کرد؟ گفت: اگر تعرفه ها مجددا تغییر نکند، حتما محصولی جدید در این رده قیمتی وارد خواهیم کرد.

به گفته او مگان جدید نیز در سال 97 به بازار عرضه خواهد شد.

انتهای پیام/



نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران