کد خبر : ۱۳۵۶۳
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
در مراسم افتتاح پیشرفته ترین تعمیرگاه نگین خودرو عنوان شد؛
معاون خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو، گفت: با توجه به پیشی گرفتن شرکت نگین خودرو از شرکت های رقیب وارد کننده خودرو و کسب جایگاه نخست در حوزه فروش، در حال حاضر تمرکز اصلی فعالیت ها بر بهبود و ارتقا وضعیت خدمات پس از فروش است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، رادین پیمان فر، در مراسم افتتاح تعمیرگاه مرکزی غرب تهران نگین خودرو که از آن به عنوان پیشرفته ترین تعمیرگاه این شرکت یاد می شود، بیان کرد: امروزه پشتیبانی از مشتری جزو لاینفک بخشهای بازاریابی ، فروش و ارتباط با مشتری است. اهمیت آن تا حدی است که شرکت ها راهبردهای کسب و کار را براساس کارکردهای بخش خدمات پس از فروش خود تنظیم و اجرا می کنند. خودروسازان و شرکت های وارد کننده خودرو درسالهای اخیر توسعه بازار، رهبری هزینه، توسعه محصول و ارتقای سطح فروش خود را منوط به توجه بیشتر به این بخش و متعاقبا افزایش رضایت مشتریان برشمرده است. 



او ادامه داد: ارائه خدمات پس از فروش مطلوب، بهترین فرصت برای ارتقاء حس وفاداری مشتریان یک شرکت است و این مهم از طریق گسترش شبکه نمایندگی ها، ارائه خدمات امدادی مناسب ، استانداردسازی شبکه نمایندگان محقق خواهد شد.

پیمان فر با بیان اینکه به منظور سهولت در دسترسی به نمایندگی ها و دریافت خدمات با کیفیت در کوتاهترین زمان ممکن، شرکت نگین خودرو نسبت به توسعه شبکه نمایندگی ها اقدام کرده، تصریح کرد: نگین خودرو  قصد دارد تا پایان سال 1396 با افزایش 31 درصدی نمایندگان خود را به عدد 47 برساند. در حال حاضر 31 نماینده 3S و 6 نماینده 1S در شبکه نمایندگی های نگین خودرو در حال فعالیت بوده و تعداد 12 نماینده در حال استانداردسازی فضای نمایشگاه و تعمیرگاه خود هستند.

او افزود: همچنین در راستای بهبود شاخص های کیفی و نظارت بر عملکرد نمایندگی های فعال، ارزیابی های درون سازمانی و برون سازمانی نیز صورت پذیرفته و تلاش شده است از طریق شناسایی نقاط قابل بهبود و تعریف اقدامات اصلاحی اثربخش، وضعیت ارائه خدمات به مشتریان ارتقا یابد. بدیهی است نگین خودرو با نمایندگانی که در دستیابی به این هدف با شرکت همکاری نکنند، قطع همکاری خواهد کرد.

معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو، با اشاره به فعالیت های نگین سرویس، گفت: ارائه خدمات امدادی و نگین سرویس خدمتی دیگر از نگین خودرو بوده و با ارائه خدمات VIP زمینه افزایش رضایت مشتریان را بیش از پیش فراهم کرده است. لازم به ذکر است تعداد 16 خودروی امدادی شرکتی (تهران و شهرستان)، 2 دستگاه موتورسیکلت و 24 خودروی امدادی نمایندگی ها، در ناوگان امداد نگین خودرو مشغول به فعالیت می باشند. با افزایش ناوگان امدادی تعداد سرویس های ارائه شده به مشتریان (نگین سرویس و سرویس های امدادی) با افزایش 250درصدی به 9355 سرویس در سال 1396 رسیده است (تا پایان آذر). همچنین میانگین زمان انتظار مشتریان نسبت به سال گذشته از 40 دقیقه به 26 دقیقه کاهش یافته است.

پیمان فر با تاکید براینکه، در راستاي ايجاد هويت سازماني واحد و همگام با استاندارد جهانی شرکت رنو، حدود چند ماه است كه طرح استانداردسازي شبكه نمایندگی های نگین خودرو در حال اجرا است، اظهار کرد:تعمیرگاه مرکزی غرب نمونه ای از یک تعمیرگاه مجهز ، با رعایت کلیه استانداردهای رنو  به عنوان یکی از کلینیک های تخصصی غرب تهران با بهره مندی از تیم فنی مجرب و ماهر آغاز به فعالیت خواهد نمود و امید است با همکاری و پشتکار تک تک پرسنل شاهد نیل به اهداف شرکت باشیم.

انبار قطعات یدکی نگین خودرو توسعه یافت

رضا فاطمی فرد، معاونت بازرگانی قطعات نگین خودرو نیز در این مراسم، با بیان اینکه رضایت مشتریان هدف اصلی ما است، گفت: توسعه انبار مرکزی قطعات یدکی به استعداد حدود 6000 متر مربع، انباری مجهز به تجهیزات به روز جهت بسته بندی و ارسال کالا با دقت بالا را دارد از جمله قدامات نگین خودرو در راستای جلب رضایت مشتریان بوده است.  در حال حاضر به میزان کافی قطعات یدکی برای تمام خودرو های رنو در انبار مرکزی تهیه و تدارک دیده شده است  که توانایی پاسخگویی کامل شبکه نمایندگان را دارا می باشد (موجودی سازی کافی صورت گرفته است).



او ادامه داد: به جهت موجودی سازی مناسب در انبار مرکزی  ، اکنون Service Rate قطعات یدکی در شبکه حدود 90% بوده که عددی قابل قبول در گروه خودرویی است. همچنین به منظور افزایش سرعت در ارائه خدمات به مشتریان، در طول یک سال گذشته در تمام نمایندگی های سطح کشور، انبارک های قطعات یدکی تجهیز و توسعه داده شده است.

فاطمی فرد افزود: همچنین چندین مرکز خدمات پس از فروش توسط خود شرکت در شمال و جنوب کشور ایجاد شده است که بعنوان انبار منطقه ای قطعات یدکی جهت ارسال سریع تر به نمایندگان نیز مورد استفاده قرار می گیرند (شیراز، بابل، ساری، تنکابن و...).

معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو با بیان اینکه استفاده از پرسنل کارآمد در حوزه برنامه ریزی و سفارش گذاری که منجر به افزایش کیفیت در سفارش گذاری شده است، اظهار کرد: باز هم به جهت سهولت در دسترسی مشتریان به قطعات یدکی، علاوه بر مراکزی که اشاره شد،، شرکت ، توسعه شبکه فروشگاهی توزیع و فروش قطعات یدکی را در تهران و چند شهر دیگر را اقدام کرده است (2 فروشگاه قطعه در تهران، تنکابن، بابل و...).

او افزود: در کنار تیم سفارش گذاری، یکی از پرسنل متخصص برای سفارشات سریع و چابک تخصیص داده شده است که به صورت هر 10 روز یکبار تمامی اقلام گرید 1 و 2 را از منظر سطح موجودی و نیاز به سفارش گذاری پوشش مورد بررسی قرار می دهد.

به گفته فاطمی فرد، بعد از تحریم ها، تامین مستقیم از کشور فرانسه، زمان تامین قطعات یدکی را کاهش داده است و به نسبت گذشته سرعت پاسخگویی به مشتریان در قطعات را افزایش داده است .

معاون خدمات پس از فروش نگین خودرو با تایکد براینکه به منظور بهره مندی مشتریان نگین خودرو از قطعات آپشن اصل و مورد تایید شرکت ، در تمامی شوروم ها و نمایندگان و فروشگاه های قطعات تحت پوشش در کل کشور ، استند قطعات آپشن نصب شده است، بیان کرد: علاوه براین چندین مرکز نصب آپشن شرکتی در کل کشور در شهرهای تهران ( سه مرکز تعمیرگاه شرق و غرب و فروشگاه پاسداران ) ، شیراز ، بابل ساری و نمایندگی های سراسر کشور آماده ارائه خدمات هستند.

او با اشاره به اینکه  برنامه ریزی در توسعه و تنوع بیشتر قطعات آپشن در خصوص محصولات جدید و قدیم در دست اقدام است، گفت: استفاده از قطعات اصلی( GENUINE)  کمپانی مادر یعنی رنو در کل شبکه مزین به هالوگرام شناسایی قطعات اصلی یکی  از ویژگی ها و  مزیت رقابتی شرکت در مقوله بازرگانی قطعات است. قیمت گذاری صحیح و اقتصادی قطعات یدکی ، هم مزیت رقابتی ماست و هم کاهش هزینه برای مشتریان در سرویس های ادواری و نگهداری خودرو را به ارمغان می آورد . یعنی با تدبیر برآن هستیم که هزینه های نگهداری خودرو برای ذینفعان شرکت را به حداقل رسانیم .

فاطمی فرد تصریح کرد: قطعات اصلی در بسته بندی شرکت مادر با برند رنو به مشتریان ارائه شده و طرح گارانتی قطعه بعد از تعمیر اهرم تضمین خرید قطعه شرکتی  برای مشتریان است .



در این مراسم، جعفری، رییس نمایندگی غرب تهران نگین خودرو نیز اظهر کرد: مجهزترین تعمیرگاه نگین خودرو در فضایی به مساحت بیش از 3 هزار متر مربع افتتاح شده است. در این تعمیرگاه فضایی 370 متری برای پارکینگ، 120 متر مربع برای اتاق پذیرش، 3702 متر مربع برای تعمیرگاه، 740 متر مربع سالن صافکاری و 200 متر مربع برای انبار قطعات در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: همه تلاش ما براین است که بتوانیم رضایت مشتریان را جلب کرده و آنها را تکریم کنیم.












انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران