کد خبر : ۱۳۵۹۲
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
«خودروکار» گزارش می‎دهد؛
سال 2018 میلادی میزبان محصولات جدید و به‎ روز شده بسیاری از شرکت های خودروسازی است که به بازار عرضه خواهند شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، شرکت های خودروسازی طبق روال معمول، همیشه محصولات جدید و بروز شده خود را در سالی که اقدام به معرفی آنها می کنند، روانه بازار نکرده و زمان آغاز عرضه محصولات جدید خود را سال میلادی بعدی تعیین می کنند. بدین ترتیب باید در سال 2018 میلادی که به تازگی وارد آن شده ایم منتظر عرضه خودروهای جدید و به‎روز باشیم.



به همین مناسبت قصد داریم مهم‎ترین نوبرانه های صنعت خودروسازی جهان در سال 2018 که امکان عرضه بسیاری از آنها در بازار کشورمان نیز وجود دارد را در دو گزارش معرفی کنیم؛

Dacia Duster

خودرویی که در ایران تحت برند رنو وارد بازار شده است و حال با ورود به سال 2018 میلادی، شرکت داچیا رومانی نسل جدید از این خودرو شاسی‎بلند را روانه بازارهای جهانی خواهد کرد. داچیا برای نسل جدید داستر چهار پیشرانه شامل دو موتور بنزینی و دو موتور دیزلی را در نظر گرفته است. پیشرانه بنزینی 1.6 لیتری تنفس طبیعی با پیشنه قدرت 113 اسب بخار گزینه اقصادی داچیا برای این خودرو است. لازم به ذکر است که مدل رنو داستر از سوی شرکت نگین خودرو در بازار کشورمان عرضه می شود.




Nissan Kicks

از این خودرو به عنوان برادر تنی  مدل جوک یاد می شود چرا که شباهت های بسیاری با یکدیگر دارد. مدل Kicks نخستین بار در سال  2016 معرفی شد و تولید آن از ابتدای امسال در برزیل آغاز شد تا جایگزینی برای مدل جوک در بازارهای آمریکای شمالی باشد. این خودرو از نظر ظاهری شباهت های زیادی با مدل جوک دارد و شاید در نگاه اول بزرگترین تمایز آن شکل و شمایل جلو پنجره و جایگاه چراغ های جلو خودرو باشد. بنابر اعلام شرکت نیسان، دامنه فروش این خودرو که جایگزین مناسبی برای مدل جوک است، به بازارهای جهانی نیز گسترش پیدا خواهد کرد.




DS7 Crossback

مدل مذکور به عنوان لوکس ترین شاسی بلند فرانسوی حال حاضر دنیا شناخته می شود و در دومین نمایشگاه خودرو تهران از سوی شرکت آرین موتور تابان نماینده رسمی دی اس فرانسه در ایران به نمایش گذاشته شد تا نوید حضور قریب الوقوع آن در جاده های ایران داده شود. لازم به ذکر است که پیش فروش این خودرو در ایران آغاز شده است.




Hyundai i30 Fastback

هیوندای به وسیله این خودروی هات هچ که بر پایه نسل سوم i30  ساخته شده است  چشم به رونق فروش خود دارد. هات هچ (Hot Hatch) که مخفف کلمات Hot Hatchback است، عبارتی است که به خودروهای کلاس بدنه هاچ بک 5 در یا 3 در که از توانایی‌ها و قابلیت‌های حرکتی بالایی سود می‌برند، اطلاق می‌شود. این خودروها از سه فاکتور اصلی قیمت پایین، لذت رانندگی و وزن کم سود برده و معمولا آرایشی به صورت FF یا موتور جلو و دیفرانسل جلو (Front Engine – Front Wheels Drive) دارند.




Volvo XC40

بدون شک همین که نام شرکت ولوو به میان می آید، امنیت بالای محصولات این خودروساز سوئدی به ذهن ها خطور می کند. مدل Volvo XC40 بر روی پلتفرم جدید شرکت ولوو که مختص خودروهای کامپکت است ساخته شده و به نوعی یک شاسی بلند کامپکت خواهد بود که امسال برای نخستین بار راهی بازارهای جهانی می شود.




Renault Megane RS

مدل مگان نخستین بار در سال 1995 میلادی راهی بازار شد و در سال 2004 میلادی بود که رنو نسخه ی اسپرت آن تحت عنوان « Megane RS» را به بازار عرضه کرد. حال رنو در نسل جدید از این خودرو، که امسال به بازار می آید، برای نخستین بار سیستم چهار چرخ همزمان محرک را پیاده کرده است. قدرت 280 اسب بخاری و گشتاوری 390 نیوتون متر از مشخصه های این خودرواست.




Audi A7 Sportback

شرکت آئودی بزرگترین مدل کوپه چهار در خود را با به‎روز رسانی و به عنوان نسخه 2018 Audi A7 Sportback راهی بازار می کند. مدل A7 یکی از خودروهای سریع ، لوکس و زیبای آئودی است که همواره در بین خودروهای هم گروه خود یکی از خودروهای مطرح به شمار می رود. این خودرو توان تولید 335 اسب بخار قدرت و گشتاوری 500 نیوتون متر را دارا است.




گزارشگر خودروکار: فاضل سوری
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران