کد خبر : ۱۳۶۰۸
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
اعداد بسیاری هر روز در دنیای خودروها جا به جا می شود اما بعضی از این اعداد بسیار شگفت انگیز هستند و توجه های زیادی را به خود جلب می کنند. این هفته به سراغ کراس اوور جدید فورد خواهیم رفت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در این گزارش هفتگی قصد داریم مهمترین اعدادی که در طول هفته پیش، بیشتر مورد توجه رسانه ها و کارشناسان خودرویی قرار گرفته از جمله رکوردهای جابه جا شده، خودروهای جدید، میزان تولید یا وزن یک خودرو را بررسی کنیم.

20



این عدد میزان قدرت افزوده شده به فورد Edge ST جدید را نسبت به مدل سال قبل نشان می دهد. این اولین کراس اوور ST فورد به شمار می آید و سیستم کمک فنرهای آن نیز بهبود یافته است. همچنین جعبه دنده ۸ سرعته اتوماتیک به همراه ترمزهای قوی تر و قدرت موتور 335 اسب بخاری از دیگر امکانات این خودرو به شمار می آیند.

374



ب ام و در هفته گذشته توانست یکی از هیجان انگیزترین رکوردهای خودرویی در دنیا را جا به جا کند. این خودرو ۳۷۴ کیلومتر به صورت دریفت طی کرد تا رکورد دنیا شکسته شود. برای شکست این رکورد ب ام و M5 بیش از ۲۰۰۰ بار در یک پیست دریفت کشید و ۵ بار در هنگام انجام همین کار باک آن پر شد.

5.6



این عدد میزان مصرف سوخت هوندا اینسایت ۲۰۱۹ را به ازای هر ۱۰۰ کیلومتر نشان می دهد. این خودرو هیبرید با مصرف سوخت پایین خود امسال قرار است به رقابت با تویوتا پریوس و هیوندای ایونک برود.

986



این عدد میزان قدرت تویوتا GR سوپر اسپرت را در واحد اسب بخار نشان می دهد. این خودرو که در حال حاضر تنها یک کانسپت به شمار می آید اما برای مسابقات جهانی FIA آماده شده است. این تویوتا خارق العاده از پیشرانه هایبرید 2.4 لیتری توربوشارژر V6‌ استفاده می کند.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران