کد خبر : ۱۳۶۵۲
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۱
سرپرست سایپایدک اعلام کرد: برابر دستورالعمل ابلاغی پلیس راهور ناجا، تعویض قطعات اصلی خودرو شامل اتاق، شاسی و موتور که صرفاً در نمایندگی‌های مجاز و رسمی سایپا انجام بگیرد مورد تایید مراجع رسمی کشور و پلیس راهور است.

به گزارش خودروکار، رضا تقی‌زاده با اشاره به ابلاغ ضوابط و مقررات جدید تعویض اتاق، شاسی و موتور خودرو به نمایندگی‌های مجاز گروه سایپا و ایجاد زیرساخت‌های نرم افزاری و سخت افزاری در شرکت سایپا یدک جهت پشتیبانی اجرای دستورالعمل ابلاغی، گفت: تمام نمایندگی‌های مجاز گروه خودروسازی سایپا جهت ارائه خدمات مذکور تجهیز شده و آمادگی ارائه خدمات استاندارد و منطبق با الزامات ابلاغی پلیس راهور را دارا هستند، به گونه‌ای که هر گونه اقدام خارج از این شبکه می‌تواند در آینده مشکلات زیادی برای مالک خودرو ایجاد کند و عدم تایید پلیس راهور در نقل و انتقال خودرو یکی از مهمترین این موارد است.


وی افزود: برای مشتریانی که جهت دریافت این خدمات به شبکه نمایندگی‌های مجاز مراجعه می‌کنند فاکتور معتبر که دارای ویژگی‌های امنیتی شامل هالوگرام، مهر برجسته، نام خریدار، شماره قطعه و کد رهگیری باشد صادر می‌شود. این فاکتور در مواقع لزوم در مراجع قانونی قابل استناد است.

 

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران