کد خبر : ۱۳۶۶۳
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۵
شرکت مدیران خودرو در بخشنامه ای جدید شرایط فروش خاصی را برای یکی از برترین محصول های تولیدی خود یعنی تیگو 7 در نظر گرفته است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، تیگو 7 یکی از جدیدترین محصولات چری است که توسط مدیران خودرو به بازار عرضه می شود، این خودر را می توان یکی از لوکس ترین محصولات این برند در بازار دانست. تیگو 7 از پیشرانه 1.5 لیتری توربو بهره می برد که حداکثر توان آن 147 اسب بخار است و این نیرو از طریق جعبه دننده 6 سرعته اتوماتیک دو کلاچه  به محور منتقل می شود.

این خودرو از لحاظ امکانات رفاهی نیز در سطح خوبی قرار دارد و از جمله آن ها می توان به سقف پاناروما، رینگ های 18 اینچی، دوربین 360 درجه، کروز کنترل، سنسور نور، فرمان برقی، گرمکن صندلی های جلو و سیستم ورود بدون کلید اشاره کرد.

مدیران خودرو در شرایط فروش جدید، قیمت 141 میلیون 480 هزار تومانی و با موعد تحویل 30 روز کاری و مدل 97 را برای این خودرو در نظر گرفته است. همچنین پیش فروش اعتباری با پیش پرداخت 77 میلیون 800 هزار تومانی، سود 16، 18، 19 و 20 درصد و موعد تحویل 30 روز کاری برای این خودرو وجود دارد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره محصولات و شرایط فروش می توانند به وب سایت رسمی شرکت مدیران خودرو به آدرس www.cheryco.ir مراجعه نمایند.




انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران