کد خبر : ۱۳۶۶۶
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
مدیرعامل رنو پارس مطرح کرد:
مدیرعامل رنو پارس گفت: طبق گفته کارلوس گوئن ظرفیت تولید رنو در ایران تا سال ۲۰۲۲ به ۱۵۰ هزار دستگاه افزوده خواهد شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، رامتین اسماعیلی در نشستی خبری با بیان اینکه رکورد تولید رنو در سال ۲۰۱۷ شکسته شد، اظهار کرد: تولید رنو در ایران نیز به ۱۶۰ هزار دستگاه و رکورد تولید روزانه نیز به ۷۶۶ دستگاه رسید. این رکوردشکنی با همکاری شرکای ما صورت گرفته  و ایران اکنون در بین ۱۰ تولیدکننده اول رنو است و ادر تولید برند رنو مقام سوم را دارد.

او ادامه داد: توانایی ایران در تولید محصول، توانایی قطعه سازان ایرانی، بالا بودن کیفیت محصولات و همچنین توانایی نیروی انسانی ایرانی از جمله مواردی است که اهمیت ایران را برای برندهای بزرگ نشان می دهد.

اسماعیلی با تاکید براینکه مهمترین هدف رنو کیفیت است، تصریح کرد: گزارش های ماهانه کیفیت شرکت بازرسی کیفیت نشان می دهد که عمده محصولات سه و چهار ستاره متعلق به رنو است. علاوه براینکه رنو به طور مستقیم بر تولید نظارت دارد، توانمندی قطعه سازان ایرانی در تولید با کیفیت قطعات از جمله عوامل دخیل در حفظ کیفیت محصولات رنو است.



مدیرعامل رنو پارس با اشاره به شکسته شدن رکورد چرخشگر با تولید ۶۰۰ دستگاه در روز، بیان کرد: سال آینده مولتی مدیا تاییدی رنو بر  روی محصولات قرار خواهد گرفت و همچنین به زودی جوینت ونچر تولید ای بی اس برای محصولات رنو به امضا خواهد رسید.

او با اشاره به صادرات قطعات، تصریح کرد: اکنون بر روی موضوع صادرات مواد اولیه پتروشیمی و صادرات قطعه در حال فعالیت هستیم. سمپل دو قطعه داخلی گرفته شده و در حال بازارسنجی توسط رنو است.

اسماعیلی درباره لانچ محصول کویید، توضیح داد: یک ایرانی به عنوان مدیر پروژه کویید در برزیل مسوولیت لانچ این محصول را بر عهده داشته و حالا بعد از دو سال به ایران بازگشته و مسوولیت لانچ کویید در ایران را بر عهده خواهد داشت.

اسماعیلی در پاسخ به اینکه کویید و کپچر به کجا خواهند رسید؟ بیان کرد: ما به عنوان رنو پارس موظف هستیم همه محصولات رنو که میخواهند در ایران عرضه شوند، را تست و بررسی کنیم و کویید و کپچر جدید هم به همین منظور در پارکینگ رنو پارس موجود است.

مدیرعامل رنو پارس در پاسخ به اینکه محصولات موجود رنو، همه استانداردهای ۸۵ گانه را پاس می کنند؟ گفت: محصولات وارداتی ما همه استانداردها را پاس می کند و کویید نیز همه این استانداردها را پاس خواهد کرد.

اسماعیلی درباره اینکه اگر برجام توسط آمریکا تعلیق شود، آیا رنو در ایران می ماند؟ تصریح کرد: هیچ کدام از فرآیندهای تولید خودرو به صنایعی برنمیگردد و ما مشکلی در ادامه ماندگاری در ایران نمی بینیم و در ایران خواهیم ماند.

او درباره تولید کویید، اظهار کرد: هنوز تولیدکننده کویید مشخص نشده اما کویید محصول ایران است و نباید این فرصت از دست برود. زمان ارائه آن بستگی به تصمیم گیری های کلان دارد. اگر می خواهیم کویید را در ایران تولید کنیم باید هزینه های تولید را کاهش دهیم تا قیمت پایینی داشته باشد.


انتهای پیام/


نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران