کد خبر : ۱۳۷۷۴
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱
پلیس راه کشور از بارش برف و باران، کولاک و لغزندگی زمین در بیشتر جاده‌های کشور خبر داد.
به گزارش خودروکار، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه های کشور گفت: بارش برف در اکثر محورهای استان های زنجان و مرکزی، استان اصفهان (محورهای عسکران، دارن و فریدونشهر)، استان چهارمحال و بختیاری، محورهای شهرکرد-  اصفهان و سامان -کوهرنگ و محدوده گردنه چری، استان قزوین محدوده گردنه آوج، استان کردستان (محور سنندج - مریوان و بانه)، محورهای یاسوج - اصفهان و اقلید و ارتفاعات محور کندوان را داریم.

سرهنگ نادر رحمانی ادامه داد: همچنین شاهد بارش باران در استان خوزستان (اکثر محورها)، استان مرکزی (محور خمین -اراک)، استان گیلان (محور تالش) و استان کهکلویه و بویراحمد (محور گچساران) هستیم.

وی با اشاره به کولاک و یخ زدگی نیز گفت: کولاک و یخ زدگی نیز در استان همدان (محدوده گردنه اسد آباد) و استان کردستان (محورهای سنندج -مریوان و بانه) وجود دارد که ضروری است راننده ها حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با اشاره به ترافیک آزادراه کرج نیز گفت: باند جنوبی آزادراه کرج -قزوین (از حصارک تا پل فردیس ) و باند جنوبی آزادراه - تهران (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.


منبع: مهر

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران