کد خبر : ۱۳۷۷۷
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
خودروی جدید رکستون G4 سانگ یانگ با حضور سفیر کره جنوبی در ایران و مدیران ارشد شرکت رامک خودرو در تهران رونمایی شد.
به گزارش خبرنگار خودروکار،مراسم  رونمایی رکستون G4 به عنوان بزرگترین شاسی بلند سانگ یانگ با حضور سفیر کره جنوبی، مدیران ارشد شرکت رامک خودرو و اصحاب رسانه در هتل نووتل تهران انجام شد.

در این مراسم علی عرزیزی مدیرعامل رامک خودرو. با اشاره به معرفی سورپرایز جدید این خودرو برای بازار ایران گفت: خودروی رکستون G4 به عنوان یکی از بزرگترین و قدرتمند ترین شاسی بلندهای بازار ایران می تواند این سگمنت قیمتی را متحول کرده و رقابت تنگاتنگی با رقبا دیگر ایجاد کند.



عزیزی همچنین به قدرت بالا و آپشن های بسیار این خودرو اشاره کرد و گفت: این خودرو با این توانایی و امکانات قطعا در بازار ایران موفق خواهد بود و ما امیدواریم مشتریان رامک خودرو با قیمت گذاری و خدمات پس از فروش مناسب از این محصول رضایت کامل را بدست بیاورند.



در این مراسم کیم سئونگ هو در این مراسم از پتانسیل بالای رامک خودرو برای تولید و مونتاژ خودروهای سانگ یانگ صحبت کرد و گفت: معرفی این محصول برای رامک خودرو قطعا موفقیت زیادی به همراه خواهد داشت و موجب گسترش همکاری های ۲ کشور در حوزه خودرو خواهد شد.

وی با اشاره به روزهای آغز فعالیت سانگ یانگ در عرصه خودروسازی گفت: اوایل دهه ۸۰ میلادی سانگ یانگ کار خودشو را با تولید کوراندو شروع کرد که نام این خودرو به معنی کره ای ها می توانند انجام دهند بود و وجود این نام حماسی باعث شد تا این کمپانی با قدرت پیش برود و پیشرفت چشمگیری داشته باشد.



وی ادامه داد: چند ماه قبل هم من بازدیدی از شرکت رامک خودرو داشتم و متوجه شدم همان روحیه حماسی در رامک خودرو هم جاری بود.

سفیر کره جنوبی با اشاره به کیفیت و قدرت رکستون G4 گفت: من یقین دارم این محصول هم در بازار ایران بسیار موفق خواهد بود چون یک خودرو با کیفیت بسیار بالا است.

وی ادامه داد: خدمات پس از فروش خوب رامک خودرو هم موجب موفقیت بیشتر این محصول در بازار ایران خواهد شد.

کیم سئونگ هو تاکید کرد: روزی خواهد رسید که رامک خودرو خودروهایش را با طراحی خودش راهی بازار کند، و روزی خواهد رسید که ایران خودروهایش را به جای نفت به کره جنوبی صادر کند.

در همین برنامه غفوریان، عضو هیئت مدیره رامک خودرو با اشاره به پتانسیل های بالای این خودرو گفت: به جرات این خودرو یکی از بهترین شاسی بلندهای بازار ایران است و آپشن های بسیار متنوعی دارد.

وی ادامه داد: این خودرو با یک قیمت گذاری مناسب وارد بازار خواهد شد و قطعا کار را بری رقبای خود سخت خواهد کرد.

غفوریان با اشاره به آپشن های این خودرو گفت: دوربین عقب، کروز کنترل، سانروف، ای اس پی، مولتی مدیا و ...از آپشن های این خودرو است.

قدرت موتور بالا و دو دیفرانسیل بودن این خودرو می تواند در شرایط آفرود لذت رانندگی را به شما هدیه کند.


انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران