کد خبر : ۱۳۷۸۰
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
مدیر عامل «نیرو محرکه» در گفت و گو با «خودروکار» عنوان کرد؛
شرکت تولیدی نیرو محرکه حضور پر رنگی در نمایشگاه ایران رایدکس 96 داشت، شرکتی که تمرکز خود را بر روی ساخت موتور سیکلت های انژکتوری و برقی به منظور کاهش آلایندگی گذاشته است.
محمدی مدیر عامل نیرو محرکه در گفت و گو با خبرنگار خودروکار گفت: نمایشگاه ایران رایدکس را می توان یکی از نمایشگاه های مفید و موثر در حوزه صنعت موتورسیکلت و دوچرخه دانست چرا که رکود بازار در این مدت نیز در فروش محصولات مختلف تاثیر گذاشته است و برگزاری چنین نمایشگاه هایی باعث ترغیب خریداران و آشنایی بیشتر با مححصولات جدید می شود.

وی ادامه داد: صنعت موتور سیکلت در سال 96 با تغییر سیستم کاربراتوری به انژکتوری مواجه شده است که محصولات تولیدی نیرو محرکه نیز از این قاعده مستثنی نیستند، این تغییرات همانطور که بر روی خودروها اعمال شد و با موفقیت نیز روبه رو شد برای صنعت موتورسیکلت نیز می تواند گزینه ای مناسب باشد.


محمدی گفت: شرکت نیرو محرکه را می توان یکی از پیشگامان استفاده از سیستم های انژکتور دانست و در حال حاضر بر روی مدل های QM-249، QM-200، Z3-249  و Z-ONE 180 سیستم انژکتوری نصب شده است. سیستم انژکتوری در نظر گرفته شده برای موتورسیکلت ها به گونه ای انتخاب شده تا بتواند استاندارد یورو4 را نیز پاس کند و امیدواریم که در این زمینه به موفقیت برسیم.

وی ادامه داد: استفاده از موتورسیکلت های انژکتوری نیاز به فرهنگ سازی گسترده ای دارد تا خریداران در برابر خرید چنین موتورسیکلت هایی مقاوت نکنند. یکی از مواردی که نیرو محرکه برای آسوده خاطر کردن مشتریان در این زمینه انجام داده است، گستردگی واحد خدمات پس از فروش در ایران است.


مدیرعامل نیرو محرکه همچنینی به برنامه های آموزشی این شرکت اشاره کرد و گفت: یکی دیگر از نکات مثبت نیرو محرکه آموزش های کامل و صحیح به افراد در واحد های خدمات پس از فروش است بنابراین خریداران در این زمینه هیچ گونه نگرانی نخواهند داشت همچنین نیرو محرکه در کشور نزدیک به 100 واحد خدمات پس ازفروش تاسیس کرده است. افرادی که در این واحد ها مشغول خدمات رسانی به مشتریان هستند، دوره های آموزشی خاصی را جهت تعمیر و نگهداری سیستم های انژکتوری در واحد آموزشی تهران گذرانده اند. 

وی تاکید با اشاره به لزوم استفاده از موتور سیکلت های برقی گفت: موتورسیکلت هایی که یک پله از موتورسیکلت های انژکتوری جلوتر قرار دارند و همانند نمونه های انژکتوری، فرهنگ سازی گسترده ای در این زمینه نیز باید انجام شود و این فرهنگ سازی به همکاری دولت نیز نیاز دارد. نیرو محرکه قریب به سه سال است که در حال فعالیت بر روی انواع موتور سیکلت های برقی است و تست های مختلفی را بر روی این نوع موتورسیکلت ها انجام شده است.


محمدی ادامه داد: آینده خوب و موفقی برای موتورسیکلت های برقی و انژکتوری پیش  بینی می شود اما با وجود گران تر بودن چنین موتورسیکلت هایی، نیازمند اندیشیدن تدابیری خاص جهت استفاده و جایگزینی چنین وسایل نقلیه ای هستیم. موتورسیکلت های برقی نیز در چهار مدل 500، 800، 1500 و 2000 وات وجود دارد و امیدواریم که بتوانیم با تیراژ بالا این محصولات را عرضه کنیم.

مدیرعامل نیور محرکه در آخر مهم ترین هدف نیرومحرکه از حضور در نمایشگاه ایران رایدکس را تشریح کرد و افزود: ترویج استفاده از موتورسیکلت های برقی و انژکتوری را می توان از اهداف اصلی حضورمان در نمایشگاه امسال عنوان کنیم و هچنین این را هم باید گفت که موتورسیکلت های ما در بهترین شرایط برای فروش قرار دارند و هیچ نگرانی از بابت خدمات پس از فروش آن ها هم وجود نخواهد داشت.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش آلایندگی شهرها و استفاده از موتورسیکلت ها به عنوان وسیله ای مهم و پرکاربرد برای حمل و نقل، استفاده از این نوع موتورسیکلت ها اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران