کد خبر : ۱۳۸۰۷
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
مدیران شرکت های بزرگ در اغلب موارد تفکرات گسترده ای دارند و به سود بیشتر کارخانه و برند فکر می کنند در حالی که از برخی نکات ریز غافل می شوند. این نکات ریز را کارمندان بیشتر درک می کنند که هر کدام می تواند به پیشرفت شرکت کمک کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار، اگر شما مدیرعامل یک برند بزرگ خودرویی بودید تا چه اندازه پیشنهادات کارمندان را جدی می گرفتید؟ در مقابل اگر شما یک کارمند بودید آیا برای صرفه جویی در مخارج و بهتر شدن فعالیت شرکت پیشنهاداتی ارائه می کردید؟ این دقیقا رابطه ای است که در آئودی وجود دارد و هر دو طرف به یکدیگر احترام می گذارند و در نتیجه در سال ۲۰۱۷ این شرکت نزدیک به ۱۳۳ میلیون دلار صرفه جویی در هزینه ها داشته است.

جوشیم کراگ، سرپرست مشاوره و فعالیت های سازمانی آئودی می گوید: ما همیشه کارمندان را تشویق می کنیم تا به دقت محل کار خود را نگاه کرده و اگر پیشنهاد یا انتقادی در این زمینه دارند حتما منعکس کنند. چرا که دقت و خلاقیت هر کارمند در آئودی در هر رده ای برای ما مهم است و عاملی برای موفقیت به شمار می اید.

نزدیک به ۵۰ سال است که سیستم پیشنهادات در آئودی استفاده می شود و از سال 1994 به بعد شکل جدی تری به خود گرفته است. این ایده ها شاید خیلی پیچیده یا جامع نباشند اما هر کدام از آن ها می توانند هزاران دلار در مخارج کارخانه صرفه جویی کنند. مدیران این کارخانه از تمامی پیشنهادات استقبال می کنند و تمامی پیشنهادات را به دقت بررسی می کنند.

در یک مثال ساده، دو کارمند بخش مهندسی موتور متوجه شدند که سیستم تهویه به صورت شبانه روزی فعالیت می کند. آن ها پیشنهاد کردند که این سیستم از ساعت ۶ صبح تا ۱۰ شب فعال بوده و پس از آن سرعتش کم شود. همین پیشنهاد ساده ۱۲۲ هزار دلار در مخارج آئودی به صورت سالانه صرفه جویی می کند.

در ضمن به یاد داشته باشید که آئودی به تنهایی از سود حاصل از این پیشنهادات استفاده نمی کند بلکه کارمندانی که پیشنهادهای متفاوتی ارائه دهند با توجه به میزان تاثیر گذاری ایده آن ها جایزه های نقدی دریافت خواهند کرد.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران