کد خبر : ۱۳۸۱۱
تاریخ انتشار : ۰۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
پلیس راه کشور از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج و گرد و خاک در استان های جنوبی کشور خبر داد.
به گزارش خودروکار، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه های کشور گفت: بارش برف در اکثر محورهای استان کرمان شاهد هستیم.

سرهنگ نادر رحمانی ادامه داد: همچنین شاهد بارش باران در استان خراسان شمالی (اکثر محورها) و استان خراسان جنوبی(محورهای طبس-یزد و طبس-دیهوک) هستیم.

وی با اشاره به کولاک و یخ زدگی نیز گفت: کولاک و یخ زدگی نیز در استان گیلان (محورهای اسالم-خلخال و پونل-خلخال) وجود دارد که ضروری است راننده ها حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

سرهنگ رحمانی به مه گرفتگی و کاهش دید رانندگان در محورهای استان کهگیلویه و بویراحمد و اردبیل (اکثر محورها)، استان اصفهان (محور داران-الیگودرز)، استان آ.شرقی (محور کلیبر-خدافرین) و استان زنجان (محور بیجار-همدان) اشاره کرد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور در ادامه گفت: همچنین شاهد گرد و خاک همراه با کاهش دید در استان های بوشهرو خوزستان(اکثر محورها) و وزش باد در استان خراسان شمالی(اکثر محورها) هستیم.

وی با اشاره به ترافیک آزادراه کرج نیز گفت: باند جنوبی آزادراه کرج -قزوین (از حصارک تا پل فردیس ) و باند جنوبی آزادراه - تهران (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

منبع:مهر

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران