کد خبر : ۱۳۸۷۵
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
اعداد بسیاری هر روز در دنیای خودروها جا به جا می شود اما بعضی از این اعداد بسیار شگفت انگیز هستند و توجه های زیادی را به خود جلب می کنند. این هفته به سراغ ولوستر مدل N هیوندای خواهیم رفت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در این گزارش هفتگی قصد داریم مهمترین اعدادی که در طول هفته پیش، بیشتر مورد توجه رسانه ها و کارشناسان خودرویی قرار گرفته از جمله رکوردهای جابه جا شده، خودروهای جدید، میزان تولید یا وزن یک خودرو را بررسی کنیم.

9



این عدد تعداد مدل های مختلفی از فورد رنجر ۲۰۱۹ است که به مرور وارد بازار خواهد شد. این مدل ها شامل مدل پایه XL، XL Chrome، STX، XLT، XLT Chrome، XLT Sport، Lariat, Lariat Chrome،  Lariat Sportاست.

275




این عدد میزان قدرت پیشرانه هیوندای ولوستر جدید را به اسب بخار نشان می دهد. جدیدترین محصول هیوندای که برای طبقه جوان جامه ساخته شده پرقدرت ترین ولوستری است که تا امروز رونمایی گشته و همچنین یک هفته زودتر در نمایشگاه دیترویت از آن رونمایی شد.

700




این عدد نیز قدرت موتور احتمالی فورد ماستنگ شلبی GT500 را در واحد اسب بخار نشان می دهد. این خودرو در سال جدید میلادی رونمایی خواهد شد و فورد قول داده است که این خودرو به ریشه های قدیمی خود باز خواهد گشت. در حالی که تیزرهای تبلیغاتی مختلفی از آن منتشر شده اما هنوز اطلاعات دقیقی از آن وجود ندارد.

102




این عدد میزان کاهش وزن Ram1500‌ را نسبت به مدل قبلی اش در واحد کیلوگرم نشان می دهد. دلیل اصلی این کاهش وزن چشمگیر آن هم در یک خودرو باربری، استفاده از مواد کم وزن در طراحی و ساخت آن بوده است. استفاده از آلومینیوم در طراحی این خودرو به احتمال فراوان باعث بهبود یافتن کیفیت حرکتش نیز خواهد شد.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران