کد خبر : ۱۳۸۸۶
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۱
گزارش خودروکار از نمایشگاه بین المللی خودرو اصفهان(8)؛
شرکت آرمان موتور کویر در اولین روز نمایشگاه خودرو اصفهان از محصول لوکس دیگری رونمایی کرد.
به گزارش خبرنگار خودروکار، آرمان موتور کویر شرکتی نوپا و تازه وارد است که در زمینه واردات برند لوکس تایوانی لوکسژن فعالیت می کند.

این شرکت در نمایشگاه خودرو تهران از طیف مختلفی از محصولات این برند رونمایی کرد اما در این نمایشگاه از مخصول جدید دیگری پرده برداشت.

مدل S5 turbo eco hyper سدان لوکس دیگری از برند لوکسژن است که از موتور 1.8 لیتری توربو 177 اسب بخاری به همراه گیربکس 6 سرعت آیسین مجهز به پدال های تعویض پشت فرمان بهره می برد.

محصول جدید تایوانی های بازار ایران S5 نام دارد که از پیشرانه 4 سیلندر خطی با حجم  1800 سی سی توربو شارژ بهره می برد.حداکثر توان موتور 177 اسب بخار و حداکثر گشتاورد موتور 256 نیوتن متر است. پیشرانه S5 به تکنولوژی اکوهایپر مجهز شده که باعث یهینه سازی مصرف سوخت و افزایش راندمان موتور در زمان احتراق خواهد شد.

از دیگر امکانات این برند لوکس تایوانی می توان به فرمان برقی، فن آوری پیشرفته ارتباط چند رسانه ای هوشمند، نمایش بصری 360 درجه با قابلیت دید از بالا، فن آوری هوشمند نمایش نقاط کور، فرمان پذیری صوتی، سیستم پیشگیری از تصادف، رادار کنترل رانندگی در بین خطوط و ... اشاره کرد.

لوکسژن S5 turbo eco hyper با بازه قیمتی حدود 150 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد.

 

برای دانلود فیلم اینجا را کلیک کنید.













انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران