کد خبر : ۱۴۶۳
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۱
در شرایطی که بازار خودرو کشور خود را برای پذیرایی از "بنتلی" به عنوان یکی از لوکس ترین خودروهای جهان آماده می کند، ورود این محصول به کشور، توسط فولکس واگن مشروط شده است.
به گزارش خبرنگار خودروکار، نمایندگی واردات پورشه به ایران یعنی معین موتورز، از چندی پیش اقدام به فراهم کردن مقدمات واردات بنتلی به ایران کرده اند. حتی گفته می شود در حال حاضر ساختمان مرکزی مربوط به فروش و خدمات پس از فروش بنتلی که یکی از برندهای لوکس فولکس واگن به شمار می رود نیز در حال آماده شدن است.

این در حالی است که خودروساز آلمانی برای صادرات بنتلی به ایران، شرطی نسبتا سخت را در نظر گرفته و آن، موفقیت فروش دیگر برند این شرکت در ایران است.

بر این اساس، فولکس شرط کرده در صورتی مجوز ورود بنتلی به ایران را صادر می کند که معین موتور بتواند در عرضه و فروش "سئات" موفق عمل کند.

سئات برند اسپانیایی فولکس واگن به شمار می رود که ظاهرا ورود آن به ایران مراحل نهایی را طی می کند و معین موتور قرار است مسوولیت و نمایندگی عرضه این محصول را در کشور بر عهده بگیرد.

حالا اگر معین موتور بتواند عملکرد موفقی را در عرضه سئات از خود ارائه دهد، در کنار این محصول و پورشه، عهده دار عرضه یکی از لوکس ترین خودروهای جهان در ایران نیز خواهد شد. در این بین اگرچه پورشه و بنتلی خودروهای بسیار گران قیمتی محسوب می شوند، با این حال سئات خودرو اقتصادی تری به شمار می رود و به احتمال زیاد مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/    
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران