کد خبر : ۱۵۰۶
تاریخ انتشار : ۰۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
اخبار منتشر شده حاکی از آن است که شرکت خودروسازی جیلی پس از تاسیس برند جدید Lynk & Co قصد دارد به صورت جدی وارد بازار خودروی اروپا شده و در مرحله نخست، بازار خودروی آلمان را هدف گرفته است.

به گزارش خودروکار، بر اساس اطلاعات به دست آمده برند « Lynk » قصد دارد فروش نخستین مدل خود را در اروپا آغاز کند. این مدل که یک کراس اوور کوچک خواهد بود توسط شرکت ولوو که در مالکیت جیلی قرار دارد ساخته شده و پس از عرضه در بازار اروپا، در ایالات متحده نیز وارد بازار شده و یک سال پس از آن شرکت جیلی این خودرو را در چین در دسترس خریداران قرار خواهد داد.

برند « Lynk » هفته گذشته از نخستین مدل خود در آلمان رونمایی کرد و توانست نظر مثبت مهندسان آلمانی را جلب کند. در همین راستا «الن وایزر» نایب رئیس برند « Lynk » معتقد است: «آلمان برای ما یک انتخاب نمادین بود چرا که ما قصد داریم به رقبا نشان دهیم خودروی تولیدی ما از کیفیت و مهندسی آلمانی برخوردار است.» 

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: «بازار خودروی آلمان از اهمیت بسیار زیادی برای ما برخوردار بوده و آلمان نخستین کشوری است که برند Lynk محصولاتش را در آن عرضه می کند.»

گفتنی است رونمایی از برند جدید شرکت خودروسازی جیلی در شرایطی صورت می گیرد که برند « Lynk » براساس جدول زمانبندی موجود قرار است در سال 2018 میلادی در اروپا معرفی شود اما به نظر می رسد همه چیز طبق این جدول پیش نرفته باشد. با این حال مدیران برند «Lynk» قصد دارند زمینه را برای فروش اینترنتی این خودرو فراهم و پس از آن از شبکه فروش محصولات ولوو برای فروش محصولات، ارائه خدمات و تامین قطعات مورد نیاز استفاده کنند. 

البته راه اندازی یک شبکه فروش مستقل و مخصوص برند «Lynk» نیز از جمله گزینه های پیش روی مدیران این برند تازه کار است.

در چارچوب تمایل مدیران شرکت « Lynk » برای ایجاد امکان خرید آنلاین محصولات خود، تحقیقات صورت گرفته حاکی از آن است که رقمی در حدود 10درصد از خریداران در اروپا و آمریکا ترجیح می دهند خودروی بعدی خود را به صورت اینترنتی خریداری کنند. اما در حال حاضر کمتر از یک درصد خریداران خودرو در اروپا، محصول مورد نظرشان را به صورت اینترنتی خریداری می کنند. 

«الن وایزر» در زمینه فروش اینترنتی خودرو معتقد است: «خریدوفروش اینترنتی خودرو در اروپا رشد خواهد کرد اما باید واقع بین باشیم چرا که خرید خودرو پس از خرید مسکن دومین خرید پراهمیت شما در زندگی بوده و هرگز مانند خرید یک جفت کفش به صورت اینترنتی نیست.»

به همین دلیل برند « Lynk » باید پوشش قابل توجهی در بازار داشته باشد و این موضوع نیازمند تاسیس شبکه فروش و ایجاد نمایندگی های فروش مخصوص این برند است. شایان ذکر است براساس ارزیابی های صورت گرفته توسط کارشناسان شرکت « Lynk »، این برند نوپا در آغاز کار به 500نمایندگی فروش در سراسر اروپا نیاز دارد. 

نایب رئیس این شرکت می گوید: «به منظور تامین شبکه فروش قدرتمند ما قصد داریم نمایندگی های فروش متنوعی در اختیار داشته باشیم و به این منظور نیازمند تاسیس نمایندگی های مستقل و بزرگ، نمایندگی های واقع در مراکز خرید و نمایندگی های فروش اجاره ای هستیم، چراکه راه اندازی نمایندگی های وسیع و بزرگ در حومه شهر نیازهای ما را برآورده نمی کند.»

شایان ذکر است نخستین محصول برند «Lynk» که در حال حاضر به آن 01 گفته می شود، حاصل همکاری شرکت های جیلی و ولوو در سوئد بوده و شرکت ولوو قصد دارد از پلت فرم این خودرو در فرآیند ساخت مدل « XC40 » استفاده کند.


منبع:فرصت امروز

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران