کد خبر : ۱۵۴۲۴
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴
«خودروکار» گزارش می‌دهد؛
اعداد بسیاری هر روز در دنیای خودروها جا به جا می شود اما بعضی از این اعداد بسیار شگفت انگیز هستند و توجه های زیادی را به خود جلب می کنند. این هفته به یک فولکس واگن سبک وزن خواهیم پرداخت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در این گزارش هفتگی قصد داریم مهمترین اعدادی که در طول هفته پیش، بیشتر مورد توجه رسانه ها و کارشناسان خودرویی قرار گرفته از جمله رکوردهای جابه جا شده، خودروهای جدید، میزان تولید یا وزن یک خودرو را بررسی کنیم.

55



جیپ برای برنامه آخر سال خود 7 کانسپت آفرود در نظر گرفته که یکی از آن ها مدل 4Speed است. این خودرو نسبت به مدل رانگلر 55 سانتی متر کوتاه تر شده و یک پیشرانه توربوشارژ 2 لیتری در اختیار دارد که با بدنه سبک تر می تواند قدرت بسیاری داشته باشد.

4129



فراری پورتوفینو یکی از مدل های خاصیاست که بهتازگی رونمایی شده ولی چیزی که بیش از هرچی این خودرو را در کانون توجهات قرارداده، امکانات مختلفی است که بر روی آن قرار گرفته که قیمتی سرسام آور دارد. از جمله این موارد می توان به سیستم کارپلی اپل با قیمت 4129 دلار و یا جا لیوانی فیبرکربی با 2531 دلار قیمت اشاره کرد.

550



کادیلاک CT6 V-Sport جدیدترین محصولی است که با پیشرانه 4.2 لیتری V8 با 550 اسب بخار قدرت در اختیار دارد. این خودرو قرار است در نمایشگاه نیویورک رونمایی خواهد شد و ترمزهای برمبو و سیستم تعلیق مگنتیکی در اختیار دارد.

106



فولکس واگن تورگ 2019 نسبت مدل قبلی اش یک تفاوت اساسی دارد که آن هم کم شدن وزن 106 کیلوگرمی است. این خودرو شاسی بلند که از نظر ارتفاع و عرض پیشرفت داشته، تکنولوژی های جدید نیز به آن افزوده شده است.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران