کد خبر : ۱۶۳۹۸
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۸
خودروکار گزارش می‌دهد؛
اعداد بسیاری هر روز در دنیای خودروها جا به جا می شود اما بعضی از این اعداد بسیار شگفت انگیز هستند و توجه زیادی را به خود جلب می کنند. این هفته به سراغ یک مدل جدید از گلف خواهیم رفت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در این گزارش هفتگی قصد داریم مهمترین اعدادی که در طول هفته گذشته، بیشتر مورد توجه رسانه ها و کارشناسان خودرویی قرار گرفته از جمله رکوردهای جابه جا شده، خودروهای جدید، میزان تولید یا وزن یک خودرو را بررسی کنیم.

700



باربهم BT62 بالاخره رونمایی شد و قدرت خارق العاده آن همه را حیرت زده کرده است. این خودرو با یک پیشرانه 5.4 لیتری V8 وارد بازار می شود که 700 اسب بخار قدرت تولید می کند. از این خودرو تنها 70 نسخه ساخته خواهد شد که قیمت هر کدام از آن ها 1 میلیون و 350 هزار دلار برآورد می شود. این خودرو تنها بر روی پیست اجازه تردد دارد و نام آن از روی یک قهرمان اتومبیل رانی استرالیایی گرفته شده است.

75



اطلاعات جدیدی از پورشه کاین E-Hybrid منتشر شده است که نشان می دهد این خودرو با هر بار شارژ کامل می تواند 75 کیلومتر را تنها با انرژی الکتریکی طی کند. بر روی این خودرو پلاگ این یک پیشرانه 455 اسب بخاری توربوشارژ 3 لیتری V6 قرارد ارد و یک باتری 14.1 کیلو وات ساعتی نیز بر روی آن قرار داده شده است. این خودرو 79 هزار و 900 و دلار قیمت دارد و در بهترین حالت صفر تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 4.7 ثانیه طی می کند.

827



روش جکهمر 2018 یک پکیچ تیونینگ جدید است که برای ماستگ GT به بازار عرضه می شود. این پکیج می تواند قدرت یک ماستنگ 5 لیتری V8 را تا 710 اسب بخار و 827 نیوتن متر گشتاور افزایش دهد. قیمت این بسته افزایش قدرت 14 هزار و 700 دلار در نظر گرفته شده است و تنها 200 نسخه از آن ساخته می شود.

263




 فولکس واگن گلف GTI TCR نسخه ویژه به تازگی معرفی شده که قرار است سریع ترین گلف GTI در تاریخ این شرکت تا اکنون باشد. این مدل از روی مدل مسابقه ای TCR الهام گرفته شده است و قرار است تا چند روز آینده رونمایی شود. سقف سرعت این خودرو 286 اسب بخاری نزدیک به 265 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : motor1.com

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران