کد خبر : ۱۷۴
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۸
مدیرعامل سایپایدک خبر داد:
مدیر عامل سایپایدک گفت: سایپایدک عزم خود را برای مقابله با عرضه قطعات تقلبی جزم کرده است و در این مسیر با تمام نهادها و سازمانهای مسؤول همکاری می‌کند.
به گزارش خبرنگار خودروکار؛ مصطفی وحیدزاده با اشاره به تعامل سایپایدک با سازمان بازرسی اصناف در زمینه برخورد با قطعات تقلبی، گفت: در نتیجه این نشست‌های مشترک، گشت‌های بازرسی نیز با همکاری اتاق اصناف انجام شده و مدیریت بازرسی شبکه و امداد سایپایدک در راستای مقابله و برخورد قاطعانه و سریع با عوامل فروش قطعات تقلبی و غیر استاندارد، جلسات مستمری به منظور تعاملات هر چه بیشتر با سازمان بازرسی اصناف تهران  برگزار نموده است.

وی ادامه داد: پس از انجام گشت‌های مشترک، برای 33 واحد متخلف که قطعات یدکی تقلبی با نشان سایپا را عرضه می‌کردند پرونده تشکیل شد و پس از تکمیل مدارک و مستندات مربوطه، پرونده جهت اعمال مراحل قانونی و اخذ جریمه از متخلفین به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال شد.

همچنین در این بازدیدها تعداد 302 هزار قطعه تقلبی و طرح شرکتی از واحدهای صنفی متخلف خارج از شبکه نمایندگی‌ها و عاملیت‌های مجاز سایپا کشف شد و بیش از 107 هزار لیبل و هولوگرام  جعلی و تقلبی شرکت سایپا یدک از این واحدها به دست آمد که همگی تحویل مراجع قضایی گردیده است.

وحیدزاده در ادامه با تاکید بر عزم قاطع و جدی سایپایدک برای مقابله با تولید و توزیع قطعات یدکی تقلبی و غیر استاندارد با نشان سایپا در بازار، از کشف بیش از دو کامیون قطعات تقلبی بدنه با کارتن و بسته‌بندی طرح شرکتی و کشف بیش از یک کامیونت انواع کارتن بسته بندی تقلبی طرح شرکتی خبر داد و گفت: حفظ مال و جان مردم برای سایپایدک امری مهم به شمار می‌روند و قطعا با ادامه بازرسی‌های مشترک خود با سازمان بازرسی اصناف تهران، راه هر گونه سوء استفاده از نام و برند سایپایدک را مسدود خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران