کد خبر : ۱۸۷۴۴
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
خودروکار گزارش می‌دهد؛
اعداد بسیاری هر روز در دنیای خودروها جا به جا می شود اما بعضی از این اعداد بسیار شگفت انگیز هستند و توجه زیادی را به خود جلب می کنند. این هفته به سراغ جدیدترین محصول مک لارن خواهیم رفت.
به گزارش خبرنگار خودروکار، در این گزارش هفتگی قصد داریم مهمترین اعدادی که در طول هفته گذشته، بیشتر مورد توجه رسانه ها و کارشناسان خودرویی قرار گرفته از جمله رکوردهای جابه جا شده، خودروهای جدید، میزان تولید یا وزن یک خودرو را بررسی کنیم.

450

سانگ یانگ کره ای در نظر دارد تا اولین وانت پیکاپ تمام الکتریکی دنیا را تا 2020 روانه بازار کند. این خودرو BEV با دو موتور، چهار چرخ و همراه باتری ای خواهد بود که 450 کیلومتر توان پیمایش دارد. البته ممکن است این وانت تا زمان رونمایی دیگر تبدیل به اولین نشود و خودروساز دیگری از سانگ یانگ پیشی بگیرد.

03

لینک اند کو خودروساز کوچک چینی است که به عنوان یک خودروساز استارت آپ شناخته می شود و به تازگی اولین مدل سدان خود را به نام 03 وارد بازار کرده است. دو مدل قبلی 01 و 02 شاسی بلند بودند. این خودرو همچنان بر روی پلتفرم ولوو XC40 ساخته شده است و تغییر زیادی نسبت به مدل کانسپتش ندارد.

2000000

مک لارن P1 GTR یکی از قدرتمندترین خودروهایی است که تا امروز وارد بازار شده است. این خودرو 986 اسب بخار قدرت دارد و سبکتر از مدل اصلی P1 است. همچنین سقف سرعت آن 362 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو که مجوز تردد در خیابان نیز دارد با قیمت 2 میلیون دلار به فروش می رسد.

مترجم خودروکار: محمد امین زمانی

منبع : Motor1.com

انتهای پیام/
برچسب ها: خودروکار
نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران