کد خبر : ۲۰۴۰
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۰
خودرو نیوکوراندو محصول جدید خودروسازی سانگ یانگ است که با قیمت 120 میلیون تومان تا 135 میلیون تومان در بازار خودرو ایران به فروش می‌رسد.
به گزارش خودروکار، خودرو نیو کوراندو محصول جدید خودروسازی سانگ یانگ به شمار می‌رود که مدتی است پا به خیابان‌های شهر گذاشته است.

این خودرو با حجم موتور 2 لیتری به گونه‌ای طراحی شده است که از 4 سیلندر با آرایش خطی و تعداد 16 سوپاپ بهره‌ گرفته است و در مدت 9.9 ثانیه قادر است از سرعت 0 به 100 کیلومتر شتاب بگیرد.

موتور نیوکوراندو با توان تولید 149 اسب بخار قدرت و 197 نیوتون متر گشتاور به کمک سیستم انتقال نیروی 6 دنده تیپترونیک قابلیت تعویض دنده از روی غربیلک فرمان را نیز به راننده می‌دهد و گیربکس هوشمند این خودرو مجهز به حالت زمستان است.

لازم به‌ذکر است که باک این خودرو 57 لیتر گنجایش دارد و مصرف سوخت ترکیبی آن 7.5 لیتر تعیین شده است.

ابعاد این شاسی بلند جمع و جور با طول 4410 میلی‌متر، عرض1830 میلی‌متر و ارتفاع 1710 میلی‌متر در نظر گرفته شده همچنین وزن آن بدون سرنشین 1625 کیلوگرم تعیین شده است.  
 
امکانات ایمنی این خودرو با ترکیبی از ایربگ‌های سرنشینان جلو، پرده‌ای و جانبی در 10 محل به همراه پشت‌سری های فعال شونده در هنگام تصادفات می‌تواند نقش موثری در حفظ ایمنی سرنشینان داشته باشد.

همچنین سیستم‌ها و تکنولوژی‌های به کار رفته در ساخت این خودرو به گونه‌ای طراحی شده است که به صورت نامحسوس و هوشمند در جهت حفظ تعادل و کنترل خودرو و نیز بازدهی بالای ترمزها در مسیرهای لغزنده و جاده های ناهموار حس امنیت را برای سرنشینان به ارمغان آورد.

این خودرو از جدیدترین سیستم ‌های الکترونیکی هدایت خودرو بهره گرفته است که از جمله آن می‌توان به سیستم ترمز ضدقفل ABS به همراه سیستم تقسیم نیروی الکترونیکی ترمز EBD، سیستم ضد واژگونی ESP و سیستم کنترل پایداری EBD اشاره کرد و یکی دیگر از امکانات خودرو سیستم کنترل سرعت خودرو در سرپایینی ها است که به راننده در کنترل خودرو کمک شایانی می‌کند.

در طراحی داخلی خودرو نیوکوراندو با رعایت آرگونومی، موقعیت صندلی‌های جلو به نوعی طراحی شده تا راننده و سرنشینان به تمامی امکانات رفاهی نظیر سیستم صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات رفاهی این خودرو می‌توان به پشت آمپر سوپرویژن، صندلی و روکش فرمان چرم به همراه سیستم تهویه مطبوع صندلی راننده و نیز سیستم گرمایش برای تمامی صندلی ها اشاره کرد.

در طراحی ظاهری این خودرو کره‌ای تغییرات محسوسی نسبت به سایر نسل‌های قبل دیده می‌شود به طوری که فرم عضلانی به وجود آمده توسط خطوط و انحناهای بدنه ظاهر نیرومندی به خودرو داده و دارای سانروف با قابلیت تنظیم است.

گفتنی است قیمت مدل 2017این خودرو کره‌ای در بازار  147 میلیون تومان  تعیین شده است.

منبع:میزان
انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران
روزنامه های اقتصادی
آرین موتور
پرشیا خودرو
بیمه ملت
آخرین اخبار
بیمه ملت
MVM
فونیکس
کرمان موتور
ایلیا
ایساکو
آرین دیزل
صنعت کار
سایپا یدک
راین
عصر تشکل
امداد خودرو ایران